קרע בשריר לסיבוק שיחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה

סיבוק
סיבוק | עדי אבישי

בלמה הצ'כי של מכבי פ"ת צפוי להיעדר כשלושה שבועות, ואת מקומו בשבת יתפוס אהנני הצעיר. גם דנינו ייעדר. ארבייטמן ביקש ממימר הבהרות בנוגע למספר הדקות המועט להן הוא זוכה: "שלומי עוד יקבל את ההזדמנויות שלו"

(גודל טקסט)

מכה נוספת למכבי פתח תקווה. בבדיקה שערך תומאש סיבוק ביממה האחרונה, התגלה קרע קטן בשריר הירך האחורי. המשמעות – הבלם הצ'כי צפוי להיעדר לתקופה של כשלושה שבועות לפחות ויחמיץ את המשחק החשוב מול מכבי חיפה ביום שבת, כשאת מקומו צפוי לתפוס עידן אדהנני הצעיר.

גם עומר דנינו ימשיך להיעדר, כאשר כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בבדיקת הרנטגן שעבר הבלם נראה באבחנה ראשונית שבר בקרסול שישביתו לפחות לכחודש וחצי, כאשר הערב יעבור דנינו בדיקת MRI סופית שתעריך את חומרת מצבו.

הקבוצה זכתה לחופש, ומחר (שלישי) צפויה להתחיל להתכונן למשחק, כאשר המאמן שרון מימר אמור לערוך לשחקניו אסיפת וידאו. מנור סולומון צפוי לחזור לאימונים ביום רביעי. בנוגע ליובל אבידור שסובל גם הוא מכאבים בשריר הירך האחורי והוחלף בשבת, בקבוצה קיימת אופטימיות לגבי שיתופו.

סיבוק. המלאבסים ייסתדרו בלעדיו?
סיבוק. המלאבסים ייסתדרו בלעדיו? (עדי אבישי)

שלומי ארבייטמן ערך אמש שיחה עם המאמן שרון מימר כדי לברר אודות מעמדו, לנוכח הדקות המועטות להן הוא זכה: "הייתה שיחה טובה ושלומי קיבל הסברים. שלומי עוד יקבל את ההזדמנויות שלו", סיפרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי