במשטרה יזמנו את טביב לתשאול בעקבות האיומים

אלי טביב
אלי טביב | צילום: דני מרון

בעלי בית"ר י-ם עשוי להגיב על הסרטון. בקבוצה מהבירה מקווים כי עונשו של המגן, שספג הרחקה משלושה משחקים ועונש על תנאי, יקוזז למשחק בודד. הקבוצה תשוב להתאמן בסגל מלא לקראת מפגש הצמרת מול מכבי נתניה

(גודל טקסט)

לאחר שאתמול (שני) היחידה המרכזית של מחוז תל אביב הודיעה שהיא חוקרת חשד לאיומים בנסיבות מחמירות נגד בעלי בית"ר ירושלים – אלי טביב ורעייתו דנה אשכנזה, היום גורמים במשטרה אישרו שיזמנו את טביב לתשאול.

בתוך כך, היום נערך בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, הדיון בערעור שהגישה בית"ר ירושלים, בעקבות עונש ההרחקה מחמישה משחקים שספג המגן מרסל הייסטר. המגן עצמו נכח בדיון והיה שם יחד עם מנהל הקבוצה אלי מנצור והיועצים המשפטיים של המועדון, עורך הדין רוני מוזסון ועורך הדין אלעד אייזנברג.

כזכור, עמד השחקן לדין באשמת התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות והפרת סדר, על פי דו"ח השופט במשחק התיקו 3:3 נגד הפועל חיפה בטדי, ונענש על כך ששפך מים מבקבוק לעבר צוות השיפוט, ובהמשך עבר בסמוך לחדר השופטים וירק לעבר הדלת הפתוחה וקילל את השופטים.


יחזור מוקדם מהצפוי? הייסטר (עדי אבישי) 

בבית"ר ינסו להפחית מעונשו של הייסטר, שריצה בינתיים הרחקה משני משחקים, כאשר הטענה המרכזית של אנשי המחלקה המשפטית של המועדון תהיה כי במקרי עבר דומים, קיבלו שחקנים עונש הרחקה קל יותר משקיבל מגן בית"ר, בתקווה שמעונשו יקוזז לפחות משחק אחד. כמו כן תערער בית"ר על ההרשעה בסעיף העלבת שופט, שלא הופיעה מלכתחילה בכתב האישום והשחקן ספג בגינה ענישה חמורה. בנוסף לחמישה משחקים בפועל, הורחק הייסטר גם משלושה נוספים, על תנאי לשנה.

בתוך כך, ולקראת משחק הצמרת המסקרן נגד מכבי נתניה, ביום שני הבא בטדי, תחזור הקבוצה להתאמן בסגל מלא, עם שובם של ששת שחקני הנבחרות השונות. בוריס קליימן, איתי שכטר, עידן ורד, יוסי בניון ודוד קלטינס, שהיו בסגל נבחרת ישראל וכן אריק סאבו שחזר ארצה, לאחר שלא נכלל בסגל נבחרת סלובקיה, שגברה השבוע 0:3 על מלטה, אך סיימה את דרכה במוקדמות המונדיאל ולא העפילה לשלב הפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי