רעננה עשויה לשחרר מספר זרים, והבה: "נשברים מהר"

אבוחצירה מאוכזב. שבוע נוסף במקום האחרון
אבוחצירה מאוכזב. שבוע נוסף במקום האחרון | דני מרון

בלם נועלת הטבלה התייחס לשערים המאוחרים שספגו ב-3:1 מול ב"ש: "אנחנו לא מצליחים להתאושש כשקורה משהו שלילי". המאמן גיא לוי: "רצינו לראות את קושיצקי, יש עוד שחקנים שעלינו לראות בהמשך"

(גודל טקסט)

המראות על פניהם של שחקני הפועל רעננה בסיום ה-3:1 מול הפועל באר שבע אמש (שבת) הפכו לעניין שבשגרה. למרות יתרון עד הדקה ה-77, הקבוצה של גיא לוי פשוט התפרקה בעשר דקות והיא סוחבת את כל הליגה על גבה עם נקודה בלבד מ-21 אפשריות.

"הגול הראשון שובר אותנו", ניתחו בקבוצה וזיהו בעצם דפוס שחזר על עצמו גם מול הפועל אשקלון ומול מכבי חיפה. למרות שכל השבוע גיא לוי ניסה לגרום לשדר רוגע ולא להרבות בדיבורים עם שחקניו, עושה רושם שהם עדיין לא שקטים.

במחזור הקרוב מחכה לרעננה משחק חוץ מול הפועל עכו וכאן יודעים בקבוצה שכבר אסור יהיה להם לאבד נקודות. "אסור להישבר, זה משחק שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה", אמרו. לגבי ההחלטה לפתוח עם השוער תומאש קושיצקי, בקבוצה מעט הופתעו מההחלטה של לוי לספסל את אסף צור, אולם האפשרות שהסלובקי יפתח תורגלה במהלך האימונים בשבוע שקדם למשחק.


לקח זמן, אבל בסופו של דבר קושיצקי נכנע לב"ש (דני מרון)

"יש לנו שוער זר שאנחנו רוצים לראות אותו", אמר המאמן ביחס לשיבוצו של קושיצקי, "אנחנו צריכים לראות את השחקנים כדי לקבל החלטות בהמשך", הוסיף לוי ורמז אולי על אפשרות שישוחררו שחקנים זרים. במצבת הזרים של הקבוצה כזכור ישנם רק חמישה שחקנים ובמועדון עדיין יכולים לצרף שחקן זר נוסף.

הבלם בן והבה, שנראה היה שבור בעמדת הראיונות, אמר אחרי המשחק: "ההפסד מאוד מאוד כואב. זה משהו שחוזר על עצמו. אנחנו משחקים מאוד טוב במחצית הראשונה, ומשהו קורה במחצית השנייה. אין לי הסבר לזה. אנחנו מאוד רוצים, אבל זה לא יוצא. אי אפשר להתעלם מזה שסף השבירה שלנו נמוך, אנחנו לא מצליחים להתאושש כשקורה משהו שלילי. נקווה שלקראת המשחקים הבאים, שיהיו עם קבוצות ברמה שלנו, הדברים ישתנו".


ההתאוששות המנטלית
: "זה לא קל להפסיד משחק אחרי משחק. ברור שהלילה הזה יהיה ארוך וקשה, אבל כבר מחר אשמע אחרת ובכלל נהיה עם אנרגיות חדשות. אני מאמין שבמשחק הבא נראה כמו במחצית הראשונה. המשחק מול עכו הוא משחק עונה. זה הלחם והחמאה שלנו. אני מאמין עד הסוף, אנחנו רק בהתחלה. הדברים משתנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי