בעכו ביקרו את דורה: "שחצני מדי לעלות עם שלושה חלוצים"

שלומי דורה
שלומי דורה | דני מרון

במועדון לא אהבו את המערך ב-4:0 להפועל חיפה: "הוא שיחק לידיים שלהם". המאמן התייחס לכך ואמר: "בדיעבד אולי טעינו". איבה ישוב למשחק מול רעננה

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בקרב אנשי הפועל עכו בסיום המשחק מול הפועל חיפה (4:0). במועדון ציפו והתכוננו ארוכות לקראת המשחק ולא רק שלא ציפו להפסיד, אלא חיפשו גם יכולת הרבה יותר טובה ממה שהציגה הקבוצה בסמי עופר.

עיקר הביקורת מופנית כלפי המאמן שלומי דורה, שהחליט לפתוח עם שלושה שחקנים התקפיים במיוחד – בן אז'ובל, פיטר אניקאצ'י וסאם אלישע. "זה היה שחצני לעלות עם שלושה חלוצים. דורה שיחק לידיים של הפועל חיפה ונתן להם לחגוג עלינו. במזל יצאנו רק עם רביעייה", אמר גורם בעכו.

דורה עצמו הודה בטעות כאשר הוציא את אלישע כבר בדקה ה-35 ונראה כי החלוץ יושאל במהלך חודש ינואר. בעכו סיפרו גם כי העובדה שהקבוצה הגיעה ללא שני השחקנים הכי משמעותיים מתחילת העונה, ברונו איבה ועמראן אלקרינאווי, השפיעה על יכולת הקבוצה. "אין לנו סגל שחקנים ארוך וזה לא פשוט לאבד שני שחקנים כאלה", אמרו. איבה צפוי לחזור כבר בשבוע הבא מול הפועל רעננה ואילו אלקרינאווי יחזור רק בעוד כשלוש שבועות.


דורה. "תוכנית המשחק השתבשה מהר" (ערן לוף)

דורה עצמו אמר בסיום: "תוכנית המשחק שלנו השתבשה מהר כי הם כבשו שער. בדיעבד אולי טעינו, אבל תמיד כאשר מפסידים אז טועים. המשחק בשבוע הבא מול רעננה הוא המשחק הכי חשוב שלנו כי הוא משחק על שש נקודות".

המאמן הפתיע כאשר העלה את סאם אלישע בהרכב הראשון אבל הודה בטעות כאשר החליף אותו כבר אחרי 35 דקות. ברונו איבה יחזור בשבוע הבאביקורת בעכו על דורה: "זה היה שחצני מדי לעלות עם שלושה חלוצים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי