אוחנה ובניון נפגשו: "העניין נופח, יוסי ימשיך לתרום לבית"ר"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

נציג הבעלים נפגש עם הקשר והשניים יישבו את ההדורים לאחר הזעם של השחקן בעקבות אירועי המשחק מול מכבי חיפה. ספונסר חדש יצטרף, הקבוצה תעמוד לדין

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים כבשה לפחות זמנית את המקום הראשון בטבלת ליגת העל, אחרי שניצחה אמש (שבת) את מכבי חיפה 1:2 באצטדיון סמי עופר. שער של איתי שכטר, יחד עם עצמי של דוס סנטוס החיפאי ובתוספת תצוגה נהדרת של בוריס קליימן בין הקורות, סייעו לירושלמים לשוב הביתה עם ניצחון נוסף ושלוש נקודות יקרות.

למרות הניצחון, המשחק עמד בצל הזעם של יוסי בניון על אי הכללתו בהרכב. בשעות הערב נפגש הקשר הוותיק עם נציג הבעלים אלי אוחנה ובשיחה ביניהם לובן הנושא. בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב: "מבחינת המועדון העניין נופח מעבר לכל פרופורציה והדברים מאחורינו. הקבוצה נמצאת בתקופה טובה עד כה ואנו בטוחים שיוסי ימשיך לתרום מיכולתו וניסיונו עבור הקבוצה בהמשך העונה".

שבוע די עמוס מצפה לבית"רים, כאשר ביום שלישי תצא הקבוצה לבית מלון בצפון ושם גם תקיים את האימון לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו, שיערך ביום רביעי נגד עירוני קרית שמונה ובשבת מצפה לירושלמים משחק בית נגד הפועל אשקלון, בטדי.

המאמן בני בן זקן, שהגיע לפני שלושה שבועות לקבוצה, רשם ניצחון שני ברציפות ונראה שלפחות עד עתה, הכניסה שלו לתפקיד היא חלקה ולשביעות רצונם של ראשי המועדון. "זה היה נצחון מאוד חשוב", אמר גורם במועדון, "ניצחנו את מכבי תל אביב ואת מכבי חיפה בחוץ והשחלנו רביעייה לנתניה, זה מראה על עוצמה של קבוצה וכל זה ביכולת לא מזהירה. מצד שני מול סכנין הייתה לנו מחצית ראשונה מצויינת והפסדנו", הוסיף.

בקבוצה נזהרים מאוד מלצאת בהצהרות על אליפות, אך התחושה בקרב השחקנים ואנשי הקבוצה היא שהעונה המשימה בהחלט אפשרית, בעיקר לאור הגמגום שמציגות מכבי ת"א והפועל ב"ש, לפחות עד עכשיו. השבוע צפוי להיחתם רשמית חוזה האימוץ עם חברת "ניו דרייב", מה שאמור להכניס סכום כסף נוסף לקופת המועדון ולשמש את אנשי הצוות המקצועי להחתמתם של שחקן או שניים בחלון ההעברות בינואר, כאשר על הפרק מדובר על צירוף בלם זר וככל הנראה שחקן נוסף לחלק הקדמי.


בן זקן והצוות. כבר חושבים על חיזוק בינואר (דני מרון)

"צריך להיות כנים ולומר שאנחנו לא משחקים טוב, למזלנו אנחנו מנצחים", אמר שחקן בקבוצה בסיום המשחק, "נצטרך להתעורר כי לאורך זמן זה לא יספיק לנו, בינתיים אנחנו מראים הרבה מאוד אופי ומנצחים, אבל נהיה חייבים לשפר גם את היכולת". שחקן נוסף נשאל האם בקבוצה מאמינים שאפשר לזכות העונה באליפות והשיב: "אליפות זה דבר קשה, אנחנו לא מספיק חזקים, אבל הכל אפשרי".


בניון. ציפה לדקות משמעותיות מול האקסית (דני מרון)

מעל כולם בלט אמש השוער בוריס קליימן, שהציל את חבריו פעם אחר פעם, בתצוגת שוערות מרהיבה בין הקורות. רק לפני שני משחקים סופסל השוער נגד סכנין, אך מאז, במשחק נגד נתניה בשבוע שעבר וגם הפעם בחיפה, הוא מפגין כושר גבוה ונראה מצוין. "ידענו כל הזמן מה בוריס שווה. הוא תפס יום מהסרטים. כמו שהיו משחקים שהוא לקח לנו נקודות, הפעם הוא גם ידע להחזיר. הירידה לספסל עשתה לו רק טוב ואולי אפילו הצילה אותו", אמרו בקבוצה.

"הייתה לי תקופה קצת פחות טובה, אבל הוכחתי בעיקר לעצמי שזאת הייתה מעידה קלה ולא סתם עשיתי כאן שלוש עונות טובות בבית"ר", אמר קליימן בסיום המשחק. "לפעמים אתה מקבל גולים שטותיים ולפעמים אתה מקבל גולים שנראים קלים כלפי חוץ, אבל אני מקשיב לביקורת, בעיקר של המאמן שלי ולמאמן שוערים ואצלנו כקבוצה, ההגנה מתחילה גם בהתקפה והחבר'ה עמדו היום מצוין, למרות שהגיעו מולנו למצבים. נלמד ונקווה להמשיך קדימה".


קליימן. "הייתה מעידה, תקופה לא קלה" (דני מרון)

גם עידן ורד שבישל את השער השני ונמצא בכושר יוצא מהכלל והמגן עופר ורטה שפתח שוב בעמדת המגן הימני, זכו למחמאות גדולות על יכולתם. מי שחזר אמש לשחק, לשמחתם של אנשי הקבוצה, הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שהחלים מפציעה בשרירי המפשעה, ונכנס כמחליף בדקה ה-62 ואף היה מעורב מאוד בשער השני של בית"ר.

המגן מרסל הייסטר, שסיים לרצות את עונש ההרחקה, שקוצר בבית הדין העליון, מחמישה משחקים לארבעה, צפוי לחזור כעת לסגל. הייסטר צפוי להיכלל בסגל במשחק רבע גמר גביע הטוטו, מול קרית שמונה, ביום רביעי ואף אמור לקבל דקות ראשונות, מזה כחודש.  הקבוצה תעמוד לדין בעקבות הדלקת האבוקות ביציע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי