עידן שמש צפוי לשוב לסגל, בני סכנין תעמוד לדין

עידן שמש
עידן שמש | ערן לוף

החלוץ יעמוד לרשותו של פליקס נעים מול מכבי חיפה, כליבאת וג'אבר צפויים לחזור רק אחרי הפגרה. הקבוצה תגיע לבין הדין של ההתאחדות בעקבות זריקת מצתים מול נתניה

(גודל טקסט)

הצוות המקצועי של בני סכנין בחר להעניק לשחקנים שני ימים חופש, אחרי ה-0:0 המאכזב מול מכבי נתניה בשבת ואימון השחרור אתמול (ראשון). המשמעות היא שהקבוצה תשוב לאימונים לקראת מכבי חיפה ביום רביעי.

בסכנין נחושים לצאת לפגרה בתחושה טובה, למרות העובדה שהם מגיעים לסמי עופר. בינתיים, בסגל ממשיכים לעקוב אחרי מצבם של הפצועים. מוחמד כליבאת, שרק לאחרונה שב לסגל, שוב סובל מקרע והוא ייעדר מול הירוקים בתקווה כי הוא ישוב לאחר הפגרה. ג'אבר עטאא, שמסיים סדרת טיפולים באיטליה, גם יעמוד לרשותו של פליקס נעים רק בעוד כחודש.

לעומת זאת, עידן שמש החלים והוא צפוי לשוב לאימונים מלאים. החלוץ, שחסר לנעים בתקופה האחרונה, צפוי להיכלל בסגל מול מכבי חיפה ובמועדון מאושרים: "שמש הוא שחקן חשוב, במיוחד בעקבות החיסרון של כליבאת". סגס תאמבי, שנותר מחוץ להרכב מול נתניה, עשוי להשתלב בהרכב. בנושא אחר, סכנין תעמוד לדין בעקבות זריקת מצתים. תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף קיבל את דו"ח השיפוט ובו טען: "בדקה ה-83 נזרקו מצתים מיציע אוהדי סכנין לעבר שחקן מכבי נתניה, אך המצת לא פגע בו".

בשורה נעימה לנעים. שמש (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי