יובל נעים: "השופט הזהיר אותי פעמיים, אבל אני לא חנה בבלי"

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון ירה בראיון ל-103FM: "שלחו את טל איילה לבית החולים, אבל השופט התעלם ולא שרק". על העתיד: "נשיג 12 נקודות בכול סיבוב, 33 נקודות יספיקו כדי להישאר. נחליף לפחות זר אחד בחודש ינואר"

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון נעלה אמש (שני) את המחזור העשירי בליגת העל עם 0:0 מאכזב מול עירוני קריית שמונה. במוקד המשחק עמד יובל נעים, שהאשים את צוות השופטים, והיום הוא עלה לראיון ב-103FM בו סיפר על התחושות שלו אחרי המחזור האחרון, הביקורת על איגוד השופטים והעתיד של הדרומיים. 


 


יובל נעים פתח את הראיון: "השופט הזהיר אותי פעמיים לפני ההרחקה, אבל בדקה ה-83 תיקלו בצורה גסה את טל איילה ברחבה ושלחו אותו לבית החולים. אמרתי לשופט שהוא לא שרק לפאול והתעלם, אבל את השחקן פינו לבית החולים. זה כול מה שאמרתי, יכול להיות שהדרך שאמרתי את זה הייתה בעייתית. אני לא חנה בבלי. יש לי עונש על תנאי, לשני משחקים".


"אנחנו לא רוצים שיענישו אף אחד", סיפר מאמן אשקלון: "קרלוס קוויאר הוא שחקן טוב והגון. הוא חיפש את טל איילה בסיום המשחק, ורצה לבקש סליחה".


המשחק מול ק"ש: "המשחק אתמול לא היה טוב, אבל גם אנחנו שיחקנו הרבה יותר טוב בתחילת העונה. כל קבוצה שתאבד חמישה שחקנים מההרכב שלה, תשחק פחות טוב. יש לנו חיסורים גדולים, של מורחקים ופצועים. אני בתור מאמן תמיד מסתכל למטה, אבל בסוף תמיד צריך לדעת לייצר בעצמך את התוצאות. יש לנו עשר נקודות. בליגה שלנו, גם 33 נקודות יכולות להספיק. 38 נקודות יבטיחו לנו מקום בליגה בלי שום ספק. אם עשינו בשליש ליגה עשר נקודות, נעשה 12 נקודות בכול סיבוב ואז יש גם פלייאוף. מבחינתי טוב שלא הפסדנו, כי באמת לא שיחקנו טוב. לא צריך להיות חזירים, יכולנו גם לנצח". 



מודאג. נעים (לירון מולדבן)

 
המטרות: "אנחנו רחוקים רק ארבע נקודות מהמקום השביעי. הליגה נורא צפופה. ברגע שמפסידים צריך להסתכל למטה, כשמנצחים אז מביטים למעלה. אנחנו רק רוצים שהסגל יחזור להיות מלא. נעשה ארגון מחדש בפגרה ואני יודע שנראה יותר טוב אחרי הפגרה. אפשר לקחת נקודות בכול משחק, הרי עשינו 2:2 מול מכבי תל אביב והפסדנו בתוספת הזמן מול הפועל באר שבע. אין משחקים קלים, אבל צריך לדעת להתמודד ולקחת את המקסימום מכול משחק. יש לנו תקציב מינימום ואנחנו יודעים להתמודד איתו".


חיזוק בינואר: "קודם כל אנחנו רוצים לצרף מגן בגלל הפציעה של אלעד גבאי. כמו שזה נראה עכשיו, נחליף גם לפחות זר אחד".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי