פרסום ראשון: מכבי ת"א בודקת אפשרות לצרף את אלכסנדר טרייקובסקי

אלכסנדר טרייקובסקי
אלכסנדר טרייקובסקי | Gettyiamges

קשר נבחרת מקדוניה קיבל פנייה בקיץ, אך העדיף להישאר בפאלרמו. כעת, מעמדו המקצועי התערער והצהובים עשויים לחזור לתמונה כבר בינואר. במולדתו מעריכים: "האפשרות שיעזוב את איטליה יותר מסבירה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב בודקת אפשרות לצרף את הקשר ההתקפי המקדוני אלכסנדר טרייקובסקי, שחקנה של פאלרמו האיטלקית. לספורט1 נודע שבמהלך הקיץ קיבל טרייקובסקי פנייה ישירה מג'ורדי קרויף, אך העדיף להישאר באיטליה ואף הצהיר באחד הראיונות שיעלה את הקבוצה חזרה לליגה הבכירה באיטליה. במקדוניה הסבירו שחוזהו הגבוה והרצון לשוב לסרייה A הובילו את טרייקובסקי להחלטה להישאר.

אלא שהשחקן שותף העונה בשבעה משחקי ליגה בלבד וכבש שער בודד. הוא לא משתלב בתכניות המקצועיות ובשיטה של ברונו טדינו וכעת מעוניין לעזוב את הקבוצה במדיה הוא חתום עד 2020 וכרגע מוליכה את טבלת הליגה השנייה. גם בתקשורת המקומית בסיציליה נטען שהאפשרות שטרייקובסקי יעזוב כבר בחלון ההעברות של ינואר היא יותר מסבירה.

במקדוניה טוענים שטרייקובסקי מאוכזב ממעמדו ובמהלך חודש דצמבר ינהל מגעים עם ראשי פאלרמו לשחררו. "יש סיכוי גבוה שיעזוב את איטליה", טוענים גורמים בסביבתו של השחקן. במצב כזה, מכבי ת"א עשויה לשוב לתמונה ולהגיש הצעה כספית, כאשר כמובן היא תצטרך להגיע לסיכום עם פאלרמו על דמי ההעברה בעסקת רכישה או השאלה. הצהובים עוקבים מהצד אחרי התפתחויות בין השחקן לקבוצתו וכרגע לא הגישו הצעה חדשה.


מעוניין לעזוב. טרייקובסקי (Gettyimages)

טרייקובסקי בן ה-25 הוא קשר קדמי שמסוגל לשחק מתחת לחלוץ או כשחקן כנף. הוא החל את הקריירה בצמנטרניצה המקדונית, עבר לאינטר זאפרשיץ' בקרואטיה ומשם נמכר לזולטה וארחם הבלגית. בקיץ 2015 נרכש על ידי פאלרמו וחתם לחמש שנים. מאז רשם 50 משחקי ליגה במדים הוורודים וכבש בהם חמישה שערים. לזכותו של טרייקובסקי 38 הופעות במדי נבחרת מקדוניה ו-11 שערים. שלושה מהשערים בקמפיין האחרון, כולל ב-1:1 באיטליה.

כידוע, מכבי ת"א מתכננת שינויים בסגל בקיץ, אך לא ברור כמה כסף יסכים הבעלים מיץ' גולדהאר להשקיע. אלמוג כהן, ליאור רפאלוב, גדי קינדה ועלי מוחמד נמצאים בתכניות המקצועיות לעסקאות בינואר או בקיץ. אם טרייקובסקי אכן יגיע לקריית שלום, טינו סוון סושיץ' המאכזב עשוי לשלם את המחיר כבר בינואר.


גם הוא בתכניות של מכבי תל אביב. עלי מוחמד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי