דה פרייטאס לא יחזור להתאמן ברעננה, תומר סוויסה חתם

סידני דה פרייאטס (פייסבוק רפי שמואל)
סידני דה פרייאטס (פייסבוק רפי שמואל) | אתר רשמי

למרות ההחלטה של היועץ המשפטי שחוזהו תקף, הברזילאי שרוצה לעבור לאשדוד ימתין להתפתחויות. גם מאיוקה וניקוליץ' לא יקחו חלק במשחק הקרוב. החלוץ קיבל חוזה לעונה וחצי ויעבור היום בבקרה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה הודיעה הבוקר (רביעי) שהקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס לא ישוב להתאמן בקבוצה, למרות החלטת היועץ המשפטי עמית פינס שחוזהו בקבוצה תקף והמעבר שלו למ.ס. אשדוד אינו מאושר.

דה פרייטאס אינו מתאמן בינתיים וממתין להתפתחויות כשהרצון שלו הוא לשחק באשדוד. רעננה מצידה שלחה הבוקר בקשה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לקיים דיון דחוף בנושא הברזילאי ולאפשר לו את המעבר לאשדוד. כמו כן, מבקשת רעננה לאשר את עזיבת הקשר הרומני פלורין פורצ'ה ששוחרר בהתאם לכל הנהלים כדי לפנות מקום לנמניה ניקוליץ'.

"אני מאמין שבית הדין העליון יכיר במצב ובעובדות בנושא דה פרייטאס ופורצ'ה ויאפשר מחר את הרישום של ניקוליץ' ועמנואל מאיוקה", אמר גורם ברעננה. "נכון לעכשיו, ניקוליץ', מאיוקה ודה פרייאטס לא יוכלו לשחק ביום ראשון מול אשדוד. אנחנו מצפים שבית הדין העליון יבין את הטעות הטכנית ויחליט למנוע מהשחקנים להיות בחוץ עוד שישה שבועות".


סוויסה. חתם לעונה וחצי (עדי אבישי)

מאיוקה, שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע עדיין, ימתין להחלטה בנושא עתידו. בתוך כך, החלוץ תומר סוויסה חתם בקבוצה לעונה וחצי ויעבור בבקרה התקציבית במהלך היום. סוויסה בן ה-28 לא שיחק מאז חודש אפריל. בעונה שעברה כבש שני שערי ליגה במדי הפועל אשקלון. החלוץ יתאחד עם המאמן מנחם קורצקי שהדריך אותו ברמת השרון. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי