קלינגר: אחד המשחקים החשובים העונה, בן בסט: יש פרפרים בבטן

ניר קלינגר
ניר קלינגר | צילום: ערן לוף

התרגשות רבה בהפועל חיפה לקראת הדרבי בשני, 14,000 כרטיסים כבר נמכרו. המאמן: "אין פייבוריטית", החלוץ: "רוצים להמשיך במסע ההצלחות שלנו, אם אבקיע מול מכבי חיפה אחגוג". הבעלים יואב כץ: "אנחנו האנדרדוג"

(גודל טקסט)
עוד חמישה ימים לפני הדרבי והפועל חיפה בטירוף. עד כה נמכרו 14,000 כרטיסים למשחק – 9,000 לאוהדי מכבי ו-5,000 לאוהדי הפועל. בצד האדום מאמינים כי עד המשחק יימכרו כל הכרטיסים, כשאווירה כזאת סביב משחק לא זוכרים במועדון.


הקבוצה ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים ובה דיבר המאמן ניר קלינגר שאמר לקראת המשחק: "המיקום לפני הדרבי לא משנה. התאוששנו מהמשחק ביום ראשון וכל ההכנות לקראת המשחק הקרוב. כמי שחווה המון משחקי דרבי בחיפה ובתל אביב, אני יכול להגיד שאין כאן פייבוריטית למשחק גם אם היה מדובר במשחק קצוות. אין ספק שזה אחד המשחקים החשובים שלנו העונה. בזכות ההצלחה אין עלינו לחץ ואני אעשה את ההפרדה של הלחץ לקראת המשחק. ההצלחה שלנו עד עתה היא בעיקר בזכות השחקנים".



הציפיות: "זה לא מפריע לנו שיש מאיתנו ציפיות. מהמחזור השלישי יש מאיתנו ציפיות. אנחנו לא מתרגשים. אני לא רוצה להתיחחס למכבי חיפה ואת הניתוחים נעשה באסיפות בחדר ההלבשה. לגבי קדוש? הוא הגיע כשוער לסגל ואני שמח שבחרתי אותו. הוא נותן לנו שקט ואנחנו סומכים עליו. היו מקרים ששקשקתי כאשר הייתי צריך להחליף שוער, במקרה הזה אני שקט לגמרי".


החלוץ עדן בן בסט שצפוי לחזור להרכב אחרי הרחקה הוסיף: "יש פרפרים בבטן לקראת הדרבי, אבל אנחנו עושים את אותה הכנה כמו לפני כל משחק. אנחנו מכבדים את היריבה, אבל רוצים להמשיך את מסע ההצלחות שלנו". הבלם גבריאל תמאש חזר לאימונים וצפוי להיות כשיר ואילו השוער הליטאי ארנסטס שטקוס עדיין לא כשיר ורן קדוש צפוי לשחק גם במשחק הקרוב.

 

שחקני הפועל חיפה באימון (מערכת ספורט1)
שחקני הפועל חיפה באימון (מערכת ספורט1)


המפגש מול האקסית:"אם אבקיע מול מכבי חיפה אחגוג. זה טוב שיש מספר קבוצות שנלחמות בצמרת ואנחנו מנצלים את העייפות של מכבי תל אביב ובאר שבע שמשחקות באירופה. בתחילת העונה כאשר ניר מונה וראיתי את הסגל שנבנה כאן האמנתי שנהיה בצמרת. טוב לי כאן אז זה טבעי שאפרוש כאן אבל זה עוד מוקדם וכל עוד אני נהנה כאן, אשמח להמשיך".


מאוחר יותר התראיין גם הבעלים יואב כץ בראיון ב-103FM ואמר לקראת הדרבי: "אני לא חושב שאנחנו מגיעים כפייבוריטים. תקציב השחקנים של מכבי חיפה גדול פי כמה משלנו. אנחנו במקום הראשון אחרי 11 מחזורים, אבל הם עדיין הפייבוריטים ואנחנו האנדרדוג. אנחנו נילחם קשה כדי לשמור על המקום הראשון".



חשיבות התקציב: "בהחלט יש לו משמעות מאוד גדולה. תשאל את ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ'סטר אם בגלל התקציב המועדונים איפה שהם נמצאים או בגלל משהו אחר. אני לא אומר שאין לנו סיכוי לסיים מעל הגדולות בטבלה, יש לנו סיכויים טובים כי אנחנו קבוצה מלוכדת ושנלחמת".



יואב כץ. למרות פערי תקציב, הוא מעריך שאפשר לסיים מעל הגדולות (ערן לוף)


היתרון שיהיה לאוהדי מכבי חיפה ביציעים בדרבי, קיבלו 12,000 כרטיסים: "זה לא מאבק בלהוריד ידיים, אלא בכדורגל. לנו יש שחקנים מצוינים ומאוד מוכשרים שמובילים את הטבלה אחרי 11 מחזורים. משחקים בסופו של דבר 11 נגד 11, אפילו שלקהל יש משמעות. מקווה שנתגבר עליהם".


אם הוא יגיע לארץ לצפות בדרבי: "אני לצערי לא מתפרנס מכדורגל, אז אני צריך לעבוד".


אם הוא סומך על ניר קלינגר: "הוא מאמן מצוין, השנה שלו מצוינת עד עכשיו ואני חושב שהחלק השני של העונה יהיה אפילו יותר טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי