"יכולים להאשים את עצמנו. היינו צריכים לכבוש ולסיים את המשחק"

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | לירון מולדובן

אכזבה גדולה במכבי נתניה אחרי ה-1:1 אתמול מול אשקלון: "מסוג המשחקים שצריך להביא ניצחונות של אופי ולא הבאנו". ויקי כחלון שנפצע במשחק ייבדק במהלך היום

(גודל טקסט)

אכזבה קשה במכבי נתניה לאחר תוצאת התיקו 1:1 אמש מול הפועל אשקלון. לאחר המעידה בשבוע שעבר, רצו במועדון להוכיח שאובדן הנקודות מול מכבי חיפה היה מקרי, אך בפועל רשמו משחק שני ברציפות ללא ניצחון, דווקא מול אחת מקבוצות החלק התחתון של הטבלה.

דיא סבע, שבר בצורת של כחודש וכבש את שער הליגה ה-11, אך בהמשך פספס הזדמנות גדולה להכפיל את התוצאה ולאחר-מכן קבוצתו סבלה מרפיון בהגנה וספגה את שער השיוויון.

"היה לנו משחק קשה, אבל אנחנו צריכים להאשים את עצמנו כי היינו צריכים לתת את השני ולסיים את המשחק. המשחק הזה אתמול היה מסוג המשחקים שאתה צריך להביא ניצחונות של אופי ולא הבאנו", אמרו במועדון.


"לא הבאנו ניצחון של אופי" (לירון מולדובן)

גם בנתניה מודים שבמצב הנוכחי, תיקו לא מספק אותם: "יצרנו ציפיות ובצדק כי אנחנו הרבה יותר טובים מהתוצאה הזאת" אמר אחד השחקנים. "אין מה לעשות, כרגע מה שחסר לנו זה ניסיון".

בנתניה באו בטענות על כך שבמהלך שהוביל לשער השיוויון של הפועל אשקלון, בוצעה עבירה ברורה על המגן בן צעירי, שלא נשרקה והמשך המהלך הוביל לשיוויון.

ומה בגזרת הפצועים? טים הויבך שסובל מכאבים בברכו, ביקש לערוך מבחן כשירות לפני המשחק, אך בצוות המקצועי העדיפו לתת לו מנוחה והוא צפוי לחזור לסגל כבר בשבת מול בני יהודה. ברק בדש שנעדר עקב התכווצות בתאומים עדיין בספק למחזור הבא.


דראפיץ לצידו של ברדה. יחתמו השבוע על החוזה החדש (לירון מולדובן)

אל כל אלה ניתן להוסיף את ויקי כחלון, שספג מרפק בבטנו וסובל מכאבים בשרירי הבטן. המגן הימני, שהוחלף בדקה ה-68 על ידי חגי גולדנברג צפוי להיבדק היום ולאחר מכן תתברר חומרת הפציעה.

במועדון מקווים השבוע לחתום סופית על החוזים החדשים של צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שעל סיכומם הודיע הבעלים, אייל סגל, במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר. גם עלי מוחמד, שעל סיכומו על חוזה חדש פרסמנו כאן לראשונה לפני כשבועיים, צפוי לחתום במהלך השבוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי