סבירסקי שלח מכתב התראה לבני סכנין

ז'אירו סבירסקי
ז'אירו סבירסקי עם איימן חלאילה | ערן לוף

המאמן הברזילאי שפוטר בתחילת העונה דורש באמצעות עורך דינו את מלוא שכרו ואף מאיים לפנות למוסדות פיפ"א. במועדון הגיבו: "עזות מצח כזאת טרם פקדה אותנו, כשיתקבל המכתב נגיב בהתאם"

(גודל טקסט)

אווירה קשה בבני סכנין אחרי התבוסה בשבת האחרונה 3:0 לבני יהודה. אתמול (ראשון) ערכו השחקנים אימון שחרור ובו שוחח המאמן פליקס נעים וביקר את השחקנים על היכולת הירודה מול הכתומים. ראוי לציין שגם השחקנים נראו כבויים באימון וגם עליהם אפשר לראות את גודל האכזבה בעקבות התבוסה.

"החלק של השחקנים בכישלון לא פחות גדול מזה של הצוות המקצועי. כל שחקן צריך לעשות עם עצמו חשבון נפש", אמרו במועדון. למרות האכזבה והביקורת הקשה מצד הקהל, נראה שבשלב זה אין כל כוונה מצד הנהלת הקבוצה לבצע זעזוע, אך במועדון מבינים שנפילה נוספת במחזור הקרוב מול הפועל באר שבע יכול לשנות את ההחלטה.

ואם לא די בצרות המקצועיות, לסכנין יש גם צרות ניהוליות כאשר המאמן הברזילאי ז'אירו סבירסקי שלח מכתב באמצעות עורך דינו אייל יפה בו הוא דורש את מלוא שכרו על התקופה בה עבד במועדון. כזכור, הברזילאי עזב עוד בתחילת העונה ולמעשה דורש שכר על חודשיים. בתחילה ניסה עו"ד יפה לשוחח עם יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס ולהגיע להסדר, אך כאשר הבין כי סכנין אינה מתכוונת כלל לשלם את הסכום, החליט לשלוח מכתב התראה.


סבירסקי. יפנה לפיפ"א? (ערן לוף)

בסביבתו של המאמן אף טענו שיש בכוונתו לפנות למוסדות פיפ"א בנושא. מבני סכנין נמסר בתגובה: "עזות מצח מעין זאת, טרם פקדה כמותה את המועדון בפרט ואף את הכדורגל בכלל. לתומנו, סברנו שהוא יכבוש את תוכחתו בפיו ויטמון באפלה שסובבת את עזיבתו ההזויה. לכשיתקבל המכתב, נגיב בהתאם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי