קוויאר לא צפוי להיות כשיר להפועל עכו, עאבד בספק

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | דני מרון

בעירוני קריית שמונה מקווים לחזור למסלול במשחק הבית הקרוב ולסיים את הסיבוב הראשון בחיוך. סילבס מתכנן מספר שינויים בחלק ההתקפי

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה כבר שכחה את ההפסד ביום ראשון להפועל באר שבע, והיא נמצאת בהכנות לקראת משחק הבית הקרוב מול הפועל עכו ביום ראשון. המשחק מול הצפוניים יסיים את הסיבוב הראשון ובמועדון מקווים לסיים אותו עם ניצחון נוסף. "אנחנו נמצאים בתקופה טובה במשחקי הבית ורוצים גם להציג יכולת טובה ולא פחות מכך להשיג ניצחון נוסף" אמרו במועדון.

קרלוס קוויאר ימשיך להיעדר והמאמן חיים סילבס מתלבט בין עידן נחמיאס לבין איאד אבו עביד, בנוגע לזהותו של הבלם שיפתח לצד של מרקוס דיניז. גם שילובו של החלוץ אחמד עאבד עדיין לא בספק וזאת לאחר שהחלוץ נפצע במשחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. עאבד ינסה לחזור לאימונים לקראת סוף השבוע ורק אז יתברר מצבו.

"אחמד חזר לאחרונה לכושר מצוין ואנחנו מקווים שהוא ייקח לקחת חלק במשחק הקרוב" אמרו במועדון. בכל מקרה נראה כי בקריית שמונה מעוניינים לעלות בהרכב התקפי למשחק כאשר פרט לשחקני ההתקפה הרגילים כמו איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלבנק ושובל גוזלן, סילבס והצוות יעדיפו להעלות גם את הקשר עידו דוידוב. 


שוב פצוע. קוויאר (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי