וואקמה סובל מכאבים בקרסול, בספק גם למשחק מול בני סכנין

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

חלוץ הפועל באר שבע נפצע ולא ישחק מול ויקטוריה פלזן (חמישי, 22:05, ספורט4), בכר: "זה לא משחק תקוע עבורנו". דובר המועדון: "עומדים מאחורי שיר צדק". ההרכבים המשוערים בפנים

(גודל טקסט)
בצל היציאה של שיר צדק לשווייץ לדיון הגורלי בפרשת הסמים ולאחר שכבר איבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא, הפועל באר שבע מתכוננת למשחק מול ויקטוריה פלזן שינעל את שלב הבתים של הליגה האירופית, ובעצם את העונה האירופית שלה (חמישי, 22:05, ספורט4). האדומים התייצבו בתקופה האחרונה עם ארבעה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, והם רוצים להשיג תוצאה טובה לעיני הקהל הביתי כדי לסיים בטעם טוב את העונה האירופית.


החלוץ טוני וואקמה סובל מכאבים בקרסול ולא שותף באימון המסכם. הניגרי יחמיץ את המשחק מול הצ'כים ובקבוצה ינסו להכשירו למשחק מול בני סכנין ביום ראשון.



בקבוצה סירבו להתייחס לדיון של צדק באופ"א. "התכנסו פה כדי לדבר על המשחק", אמר המאמן ברק בכר שסירב להתייחס לפרשה וכשחאתם עבד אלחמד נשאל על הנושא, הדובר גיל לבנוני דאג להבהיר: "נתייחס רק למשחק. אנחנו תומכים בשיר וכל המועדון עומד מאחוריו, אבל נתייחס רק למשחק".


בכר התייחס לחשיבות המשחק: "זה ממש לא תקוע. זה משחק בשלב הבתים בליגה האירופית ואנחנו צריכים להתייחס אליו ברצינות. זה לא מובן מאליו שאנחנו פה ומשחקים נגד קבוצה טובה. יש פה עניין של דירוג וכסף ונעשה הכל כדי לנצח".




צדק. בקבוצה סירבו להתייחס (אריאל שלום)
 
 

אם משחק הליגה הקרוב מול בני סכנין יהווה שיקול: "יש שיקולים כדי לעלות מחר עם ההרכב הכי טוב כדי לנצח את המשחק. אחרי זה נחשוב על סכנין".


הרוטציות בסגל הרחב: "מי שעוקב אחרי המשחקים האחרונים רואה שאנחנו מנצלים את כל הסגל הגדול. לשמחתי יש תחרות טובה ויש שחקנים שמנצלים את ההזדמנויות שהם מקבלים ולי כמאמן זה חשוב. אנחנו צריכים את כולם, וכולם נראים טוב לשמחתי".


הבלם חאתם עבד אלחמיד נשאל על הטעות שלו נגד לוגאנו והשיב: "זה היה לפני שבועיים, שכחתי מזה ואני מסתכל קדימה. טעויות זהחלק מהמשחק וזה מבאס, אבל בכדורגל מסתכלים על המשחק הבא. כל פעם שאני משחק אני מנסה לתת 200 אחוז וזה מה שחשוב".




שחקני לוגאנו חוגגים. אלחמיד המשיך הלאה (AFP)

 

חשיבות המשחק: "כל משחק אנחנו עולים כדי לנצח, בשביל זה אנחנו ספורטאים, בשביל עצמנו ובשביל הקהל. לשחק בליגה האירופית זה לא מובן מאליו ואנחנו נעלה כדי לנצח".


השלמת פערים; הקבוצה עשתה ערב גיבוש באגמים. מלמד, ואלחמיד הראו ביצועי שירה וגם ראפ של קואנקה pic.twitter.com/bNVU1diawK

— Liron B (@LiroNN10) December 6, 2017


הרכבים משוערים 
הפועל באר שבעגיא חיימוב, דור אלו, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא, מיחאי קורהוט, וובה בראון, דן איינבינדר, איסק קואנקה, מאור מליקסון, מיכאל אוחנה, תומאש פקהארט.


ויקטוריה פלזן: אלש הרושקה, ראדים רזניק, לוקאש היידה, רומן הובניק, מילאן האבל, תומאש הוראבה, פטריק הרושובסקי, מילאן פטרז'לה, אלש צ'רמאק, יאן קופיץ, מיכל קרמנצ'יק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי