אייל צור שוקל להגיש תלונה במשטרה על התנהלות איגוד השופטים

אייל צור
אייל צור | עדי אבישי

השופט הבינלאומי לשעבר מחכה לפרסום הדו"ח החריף שמונח על שולחנו של יו"ר ההתאחדות עופר עיני ומתכוון לפנות גם למשטרה: "ישנם דברים פליליים שמתנהלים באיגוד השופטים"

(גודל טקסט)

השופט הבינלאומי לשעבר אייל צור שוקל בכובד ראש להגיש תלונה על ההתנהלות באיגוד השופטים, בפרט בשל זיוף דירוגי שופטים ושינוי תקנון איגוד השופטים באתר ההתאחדות לכדורגל מספר פעמים.

צור מחכה לדו"ח של מבקרי איגוד השופטים בנושא טבלאות הדירוג, כאשר לטענתו, בו בזמן שקיבל טבלאות ריקות על ידי טלאל דרוושה, החליטו באיגוד על ציונים מוקדמים לכל דירוג, בעצם לפני שצור מילא בעצמו את דעתו. יש לציין שצור מתעכב בהגשת התלונה מכיוון שהוא יודע שהגשת תלונה במשטרה תמנע את פרסום דו"ח המבקר על איגוד השופטים וברצונו לתת לדו"ח להתפרסם בקרוב.

דו"ח המבקרים הונח בשולחנו של עופר עיני ומדובר בדו"ח קשוח במיוחד ולא מחמיא לראשי איגוד השופטים. בכיר באיגוד השופטים מסר הערב לספורט1: "לא מן הנמנע ובלי קשר להחלטת עופר עיני על חלק מתכניו תוגש תלונה במשטרה".

אותו דו"ח מדובר נוצר מבקשתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני למנכ"ל רותם קמר לבדוק את התנהלות איגוד השופטים. לאחר שצור העביר אל קמר מספר חומרים, האחרון הבין שמדובר בבדיקה שדורשת הרבה עבודה וביקש לרדת מהנושא כי יש לו הרבה עבודה. באותו הזמן עופר עיני החליט שמבקר הפנים של ההתאחדות לכדורגל, רואה חשבון יהודה עזרא יחקור את ההתנהלות. עזרא נפגש עם צור ועוד מספר אנשים אשר להם חומר על ההתנהלות הלא תקינה של האיגוד ובמקביל נפגשו עם מספר מבעלי התפקידים באיגוד.

לפי עדויות, הדו"ח הינו מקיף מאוד ועוסק בניהול לא תקין, שינויי תקנונים, סמכויות מנכ"ל שחורג מסמכותו, מינוי בעלי תפקידים, העסקה ללא חוזי עבודה של שופטים פעילים, החלטות על הורדת שופטים ליגה לא על סמך יכולת מקצועית, זיוף דרוגים, החלטות על עולים ויורדים שלא בהתאם לתקנון ועוד עניינים שוטפים.

עופר עיני. קיבל דו
עופר עיני. קיבל דו"ח חריף (עדי אבישי)

הכנת הדו"ח ערכה כשלושה חודשים ולטענת גורמים, כנראה שלא נח לחלק מהאנשים שהוא יפורסם. הכדור כרגע, בידיים של יו"ר ההתאחדות מתי לפרסמו. יש לציין שגם השופט אורן סמיניאן, שדירוגו נפגע כתוצאה מהדוחות ונדחה על ידי בית הדין של ההתאחדות מתכוון להגיש תביעה גם הוא בנושא במטרה לשפוט ושוקל פנייה בערכאות אזרחיות.

צור מסר הערב לספורט1: "אני שמח מאוד שבקרוב יתפרסמו הדוחות של המבקרים שבהם פרשתי את הדברים שקורים באיגוד השופטים ועוד דברים שנוגדים את התקנון. אני לא חוזר בי מטענתי שישנם דברים פליליים שמתבצעים באיגוד השופטים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי