וואקמה לא צפוי להיות בסגל, אורן ביטון צפוי לפתוח

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

כוכב הפועל באר שבע בספק גדול למשחק מול בני סכנין (ראשון, 20:15, ספורט1), המגן הצעיר צפוי לפתוח במקום קורהוט. קינגס קאנגווה כבש צמד בנוער. אבו יונס לשחקני סכנין: "המצב יכול להסתבך"

(גודל טקסט)

בני סכנין סיימו את ההכנות האחרונות לקראת ההתמודדות מחר (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1) מול הפועל באר שבע, וזאת בצל האווירה הקשה בתחילת השבוע מהתבוסה 3:0 לבני יהודה במחזור הקודם.

במועדון העבירו לא מעט ביקורות כנגד הצוות המקצועי והשחקנים, בעיקר בעקבות היכולת הירודה מול הכתומים. גם המאמן פליקס נעים מתח ביקורת על חניכיו וטען כי מי שלא יהיה מחויב לקבוצה, ימצא את עצמו מחוץ לסגל. בסכנין מבינים כי הם חייבים לחזור ליכולת הטובה מתחילת העונה, אך הם נתקלים במשוכה גבוהה בדוגמת האלופה מהדרום.

בסכנין מאמינים כי אפילו נקודה במשחק הזה יכולה להוציא את הקבוצה לדרך חדשה, וחוששים כי הפסד נוסף יכול ליצור כדור שלג שלילי ומשמעותי. יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, הגיע אתמול לאימון ואמר לשחקנים: "אתם צריכים לשכוח מהמשחק האחרון ולהסתכל קדימה. אנחנו לא במצב רע בטבלה אבל זה יכול להסתבך בקלות".

מבחינה מקצועית הקבוצה תחסר את סגס תאמבי המוצהב. גם עלאא אבו סלאח וג'אבר עטאא, שטרם החלימו מהפציעות, ייעדרו. נעים החליט לחזור לשיטת שלושת הבלמים, כאשר במרכז ההגנה יפתחו אברהם פאס, סארי פלאח ומארון גנטוס. גם בהתקפה יעלו שלושה שחקנים: פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ועידן שמש, שצפוי לחזור להרכב לאחר זמן ממושך בו נעדר בגלל פציעה.

עידן שמש. חזר מפציעה ומקווה להבקיע (עדי אבישי)
עידן שמש. חזר מפציעה ומקווה להבקיע (עדי אבישי)


וואקמה ככל הנראה מחוץ לסגל, אורן ביטון עשוי לפתוח

בצל החשש מפני עזיבתו של טוני וואקמה בחלון ההעברות של ינואר, השלימה הפועל באר שבע את הכנותיה לקראת משחקה מחר מול בני סכנין. הגנרל סוחב פציעה בקרסול וערך הערב אימון חלקי, בנפרד משאר השחקנים. ההחלטה אם לשתפו תתקבל סמוך לפתיחת המשחק, בכפוף לתוצאות מבחן כשירות שיעבור הניגרי.

בעקבות המעידה של הפועל חיפה באשדוד תוכל האלופה לחזור לפסגה ולזכות באליפות הסיבוב הראשון, בתנאי שתנצח. המאמן ברק בכר מתכנן לבצע מהפכה בהרכב ביחס ל-11 שפתחו בהפסד (2-0) מרגלי ויקטוריה פלזן ביום מחמישי במסגרת המחזור האחרון של הליגה האירופית. השוער דודו גורש ושחקני השדה בן ביטון, מיגל ויטור, ג'ון אוגו, מאור מליקסון ובן שהר צפויים לפתוח. אורן ביטון, שלא שיחק ביום חמישי מפני שלא היה רשום לאירופה, עשוי להחליף את מיחאי קורהוט בעמדת המגן השמאלי.

בטרנר חושבים קדימה, ובמקביל להארכת חוזי העסקתם של שחקנים מובילים, דוגמת מליקסון, בן ביטון ו-ויטור, החתימו את עמראן אל קרינאווי המושאל לעכו על חוזה משודרג וצירפו לקבוצת הנוער את קינגס קאנגווה, חלוץ מזמביה. אלונה ברקת "חיה ונושמת" כדורגל, ובכמה הזדמנויות הגיעה בשבת בבוקר למשחקיה של קבוצת הנוער, בין השאר כדי לצפות בקינגס בפעולה. הרכש מזמביה כבש היום צמד בניצחון קבוצתו, 1:3 על עירוני רמת השרון, והמעקב אחריו יימשך.

טוני וואקמה. יעבור מבחן כשירות (דני מרון)
טוני וואקמה. יעבור מבחן כשירות (דני מרון)

הרכבים משוערים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, מארון גנטוס, וונדרסון, אייהב גנאיים, חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, עידן שמש.

הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור, לואי טאהא, אורן ביטון (מיחאי קורהוט), ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, מאור מליקסון, מיכאל אוחנה, בן שהר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי