ביקורת קשה בעכו: "יש כאן שחקנים שלא מתאימים לליגת העל"

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | ערן לוף

זעם בקרב אנשי המועדון כנגד חלק מהשחקנים לאחר ה-4:0 לעירוני ק"ש וכבר בשבוע הבא צפויים זעזועים בהרכב. הקהל מחא כנגד ההנהלה. המאמן דויד מרטן שמיוצג על ידי דודו דהאן צפוי להצטרף לצוות המקצועי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

כעס גדול בקרב אנשי הפועל עכו על שחקני הקבוצה לאחר התבוסה אמש (ראשון) 4:0 מול עירוני קריית שמונה. במועדון הסבירו כי עיקר הכעס על הקלות ועל חוסן מנטאלי נמוך כאשר לאחר ספיגת השער הראשון, שחקנים רבים שיחקו מתחת לרמתם הרגילה. "יש כאן שחקנים שלא מתאימים לליגת העל וצריכים להגיד תודה שהם מקבלים הזדמנות ובמקום זאת הם מרשים לעצמם להיראות ככה", אמר הבוקר גורם במועדון והוסיף: "יהיו כאן זעזועים בסגל וחלק מהשחקנים שחושבים שמקומם מובטח ימצאו את עצמם בחוץ".

בכל מקרה במועדון מודעים למוגבלויות המקצועיות ומבינים כי רק חיזוק משמעותי בחודש ינואר ישאיר אותם בליגה. בעכו מקווים כי מספר קבוצות יעזרו לה בהשאלות של שחקנים ומאידך שגם סוכן השחקנים דודו דהאן יירתם למציאת שחקנים פוטנציאליים. בינתיים נראה כי הצוות המקצועי יזכה לחיזוק בדמותו של המאמן דויד מרטן. האחרון ששימש בעבר כמתורגמן של לואיס פרננדס, התחיל את העונה בהפועל ירושלים, אך התפטר ביום שישי האחרון וזאת דווקא לאר ניצחון של ירושלים מול הפועל בית שאן ובמועדון מהבירה חושדים כי כבר נמצא בדרכו לשמש בצוות בליגת העל. בעכו אמרו בנושא: "תמיד יש כוונה לחזק אבל טרם נערכה שיחה מסודרת בנושא".

הקהל של עכו מחא במשחק מול קריית שמונה ואף אחד מהם כלל לא הגיע למשחק ולא עודד את קבוצתו. מאידך כאשר שחקני עכו חזרו עם האוטובוס לאצטדיון בעכו חיכו להם אוהדים מקומיים שקראו לכל חברי ההנהלה להתפטר.

שחקני הפועל עכו. חלק לא מתאימים (ערן לוף)
שחקני הפועל עכו. חלק לא מתאימים (ערן לוף)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי