סטנצ'ו אסר פלאפונים בחדר ההלבשה: "הגיע הזמן שתהיו רציניים"

לוטם זינו הפועל עכו
לוטם זינו הפועל עכו | ערן לוף

הרומני של הפועל עכו ניסה לזעזע את חניכיו, מה שלא הרשים אחד מהם: "נראה שאחרי כל הפסד במועדון מחפשים לבצע אקט משמעתי". בן דוד, לוי עוואד מועמדים לחיזוק בינואר, הקבוצה מחכה לתשובה מבית הדין

(גודל טקסט)

בהפועל עכו ממשיכים את ההכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין (18:15, שידור ישיר בספורט4). במועדון מודעים לחשיבות המשחק, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה טרם קיבלה תשובה מהערעור על הפחתת שתי הנקודות שספגה.

אתמול (רביעי) הופיעו אנשי עכו בפני בית הדין וביקשו להחזיר את הנקודות, כאשר השופטים צפויים להכריע בנושא בימים הקרובים. "אין לנו ספק שהצדק יהיה בצד שלנו ונקבל את הנקודות שמגיעות לנו. עשינו טעות, אבל עוד קבוצות בליגה עשו טעות דומה ולאף אחד מהקבוצות לא הופעל שום עונש", אמרו הבוקר בעכו.

מבחינה מקצועית יעמוד לרשותו של המאמן אלדד שביט סגל מלא ונראה כי לא צפויים שינויים מרחיקי לכת. המגן עבדי פרחאת יחזור לסגל לאחר הרחקה. בינתיים המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו שוחח עם השחקנים ואסר עליהם להכניס פלאפונים לחדרי ההלבשה: "הגיע הזמן שתהיו רציניים הן בחדר ההלבשה והן על כר הדשא", אמר הרומני לשחקנים. מאידך אחד השחקנים גיחך מהמהלך: "נראה שאחרי כל הפסד במועדון מחפשים לבצע אקט משמעתי אחר ולא מבינים כי ההפסד לא נבע מבעיות משמעת".

עוואד
עוואד. ידיע לעכו? (ערן לוף)

במקביל במועדון חושבים על חודש ינואר וכבר פנו למספר סוכנים לגבי מועמדים זרים שיכולים להצטרף במועד ההעברות. בשלב זה נראה כי סאם אלישע בוודאות ימצא את מקומו מחוץ לקבוצה, אך במועדון לא פסלו אפשרות להיפרד מזר או שניים נוספים אם יימצאו מחליפים ראויים. בגזרת הישראלים המועמדים להצטרף הם שחקני מכבי חיפה שי בן דוד, יונתן לוי ומוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי