גורם בעכו: "החזרת הנקודות יכולה לשנות עונה"

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | ערן לוף

נועלת הטבלה מעודדת מהחזרת שתי הנקודות. בלם ברזילאי החל להיבחן. אלישע ומוליץ' יעזבו בינואר וגם שאר הזרים מתנדנדים. מאמן הכושר יעמוד לדין

(גודל טקסט)

שחקני הפועל עכו חזרו הבוקר להתאמן לאחר יום חופשי ולמעשה החלו בהכנות לקראת המשחק בשבת (16:00) מול מכבי נתניה. שיחת היום במועדון הייתה ההחלטה של בית הדין העליון להחזיר לקבוצה שתי נקודות שהופחתו לה בעקבות שיתוף שישה זרים במשחק מול מכבי פתח תקווה לפני חודש ימים. "החזרת הנקודות יכולה לשנות עונה שלמה", אמר גורם בעכו והוסיף: "זה יכול להיות תמריץ לשחקנים הצעירים לקראת ההמשך".

מבחינה מקצועית, בעכו מבינים כי ישנם הבדלי רמות בינם למכבי נתניה אך טוענים כי אם הקבוצה רוצה לשרוד בליגה, היא חייבת להוציא נקודות בבית. בקבוצה ממשיכים לחשוב על חיזוק לקראת חודש ינואר וכבר ברור שיתבצעו שינויים במצבת הזרים.

הבוקר החל להיבחן הבלם הברזילאי ואגנר והצוות המקצועי יקבל החלטה לגביו. בעכו טרם החליטו מי מהזרים יפנה את מקומו פרט לחלוץ סאם אלישע שצפוי לעבור בינואר לליגה הלאומית. כפי שפורסם בתחילת השבוע, גם פייסל מוליץ' צפוי לעזוב במועד ההעברות הקרוב. בעכו ציינו כי גם עתידם של שאר הזרים אינו נקבע ואם הקבוצה תמצא שחקנים טובים יותר, ייתכן שזרים נוספים יקבלו הודעת שחרור.

במועדון מקווים כי בניגוד לקיץ, הפעם מכבי חיפה תאפשר את השאלתו של הבלם שי בן דוד. מחר יעמוד מאמן הכושר של עכו אסי כץ בפני בית הדין לאחר שזעם על שריקת הפנדל בדקה האחרונה במשחק מול בני סכנין והשליך בקבוק מים לעבר המגרש. האירוע בו התעטף גבי קניקובסקי בציצית לאחר כיבוש השער צויין בדו"ח השיפוט, אך השחקן לא יעמוד לדין.  

שחקני הפועל עכו. החלטה שיכולה לשנות עונה שלמה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי