יברח לג'ורדי? דיווח: לויצקי במו"מ מתקדם עם לגיה ורשה

אוסקר לויצקי
אוסקר לויצקי | אלבום משפחה

הקשר בן ה-25, ששמו נקשר בתחילת השבוע עם מעבר למכבי ת"א וחוזהו במאלמו מסתיים בסוף החודש, מתקרב לענקית הפולנית. לגיה מוכנה לתנאים הכספיים של לויצקי, לעומת קבוצתו שבחרה לוותר על האפשרות להאריך את חוזהו

(גודל טקסט)
חודש ינואר מתקרב בצעדי ענק, ובתקשורת הפולנית מדווחים היום (רביעי) כי לגיה ורשה בדרך לצירופו של אוסקר לויצקי. קשר מאלמו, ששמו נקשר בתחילת השבוע עם מעבר למכבי תל אביב, סומן על ידי הענקית הפולנית. השבדי בן ה-25, שגדל בבאיירן מינכן, הוא קשר אחורי וחוזהו במלאמו מסתיים בחודש הקרוב. המשמעות היא שלגיה תוכל לצרפו ללא תמורה כבר בתחילת 2018. 

בתחילת השבוע דווח כי ג'ורדי קרויף והצהובים נכללים ברשימת המחזרות אחרי לויצקי יחד עם לגיה ורשה, ברונדבי וקבוצה מה-MLS. כעת, בפולין מדווחים כי המגעים בין הקשר לפולנים מתקרבים לסיכום עקרוני, אך עדיין לא ברור מה יהיה אורך החוזה. בדיווח נכתב: "במאלמו סרבו לתנאים של לויצקי לגבי המשך ההתקשרות איתו, אבל בלגיה מוכנים להשקיע בו סכומים גבוהים הרבה יותר. לויצקי מחזיק בשורשים פולניים וגרמניים, לכן האפשרות שהוא יעדיף את לגיה על פני הצעות אחרות היא יותר מסבירה. בין הצדדים יש כבר מגעים מתקדמים, ולכן יותר מסביר שהוא צפוי להפוך לחיזוק הראשון של לגיה ורשה ב-2018". 

 
 

בעונה האחרונה רשם השבדי 29 הופעות במדי מאלמו, בהן כבש שני שערים. ללויצקי יש 14 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של שבדיה והוא בוגר כל הנבחרות הצעירות. כבר ב-2008 הוא נטש את מאלמו לטובת הבווארים, במדיה צמח עד לקבוצת המילואים. לויצקי לא הצליח לרשום אף הופעה בבוגרים של באיירן וב-2011 הוא נמכר ממנה להאקן תמורת 225 אלף יורו. ארבע שנים בהאקן הובילו את לויצקי לקאמבק למאלמו ב-2015, תמורת סכום המוערך ב-650 אלף יורו. כעת, שהאתגר אצל הענקית השבדית הגיע לסיומו, נדמה כי הוא מתקרב ליעד חדש. 


השורשיים הפולניים שלו יכריעו? לויצקי (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי