דראפיץ': יש לנו 22 שחקנים בסגל וכולם יכולים לשחק בהרכב

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | לירון מולדובן

מאמן מכבי נתניה לקראת הפועל עכו (שבת, 15:45, ספורט4): "אנחנו מסתכלים על הקבוצות הגדולות, אבל מי שרוצה להיות למעלה צריך לנצח את הקטנות". גלזר: "מודה על האמון בי". לוד או מכבי הרצליה עשויות לשאול את גל

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון הגדול ביום ראשון על הפועל באר שבע, מכבי נתניה ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ' והקשר דן גלזר לקראת המפגש מול הפועל עכו (שבת, 15:45, ספורט4).


המאמן פתח את מסיבת העיתונאים וסיפר: "הפועל עכו רודפת אחריי הרבה זמן. כשהייתי בבית"ר ירושלים הייתה לנו תקופה טובה ואז היה לנו משחק חוץ נגד עכו וכל אוהדי בית"ר אמרו שאנחנו מנחוסים שם. באנו, ניצחנו ורצנו למקום השלישי. עכשיו שוב ניצחנו את באר שבע ואנחנו הולכים לעכו למשחק חשוב. אם ננצח כאן נוכל לקפוץ שלוש-ארבע מדרגות קדימה. אם נפסיד, שוב נידרדר למטה. עכו קבוצה טובה וגם כשהם הפסידו משחקים היה קשה ליריבות לשחק נגדם. שתי הנקודות שהוחזרו ייתנו להם רוח גבית כי הם יחשבו שאם ינצחו אותנו הם יוכלו להגיד שהם יכולים להישאר".



על שבירת המחסום מול קבוצות גדולות: "אנחנו מסתכלים כל הזמן על הגדולות, אבל מי שרוצה להגיע למעלה צריך לנצח את הקטנות ולא את הגדולות. לקחנו ארבע נקודות מול באר שבע ואנחנו לא מסתכלים על הנקודות מול הגדולות. זה אמנם פיקנטי, אם מנצחים את באר שבע מדברים עלייך, ואם את עכו לא מתייחסים לזה. אנחנו מנסים לשמור על אותה התלהבות בכל משחק. היה לנו משחק טוב מול באר שבע ועם זה אנחנו הולכים הלאה".




רוצה המשכיות. דראפיץ' (דני מרון) 
 

על גלזר: "יש לנו 20-22 שחקנים שבחרתי לסגל וכולם יכולים לשחק בהרכב. דן התאים לנו לסגנון ולאופי כשעקבנו אחריו. בתחילת העונה היה לו חוסר מזל כי הוא נפצע כשהקבוצה רצה, אבל אין כאן שחקן הרכב או לא. כל אחד צריך להתאמן חזק כדי להרוויח את המקום בהרכב וגם מי שלא פתח, העונה ארוכה וכולם יקבלו הזדמנויות. היה לדן משחק טוב מול באר שבע והוא צריך להמשיך".


המאזן במשחקי החוץ: "אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, אנחנו צריכים לעשות רצף ניצחונות וזה לא משנה אם זה בבית או בחוץ".


שני המשחקים מול עכו ורעננה: "לא קרה שהשגנו תשע נקודות רצופות העונה ומי שעושה את הדבר הזה מבטיח כמעט בוודאות את הפלייאוף העליון. אם נעשה תשע נקודות לפני מכבי תל אביב נעוף למעלה ואז אם לא נהיה בפלייאוף העליון, כנראה שהבעיה היא המאמן. עוד לא לקחנו שש נקודות ואפילו לא שלוש נקודות מול עכו. בסיבוב הראשון עשינו חמש נקודות מארבעה משחקים ואז אמרו שקיבלנו מחמאות ואין נקודות. אם ניקח תשע נקודות הפעם, כשאוטוטו נגמרת הליגה הסדירה, נהיה מסופקים".


עתידו של לאנדרו ריביירו: "אני אוהב את השחקנים שלי וגם את אלה שלא משחקים. אני יודע שאם הוא יילך לקבוצה אחרת שמשחקת בשיטה מסוימת שמתאימה לו, הוא יכול לפרוץ קדימה. הבאתי איתו מגיאורגיה ונתתי לו הזדמנות. הוא שחקן פנטסטי ואני לא יכול לעצור ילד בגיל 22 שחייב לשחק. אני לא זורק אותו מפה. אני רוצה שהוא ילך להשאלה ואז יחזור אלינו אולי בשנה הבאה. אני יכול להחזיק אותו פה, אבל אני לא רוצה להרוס לו את הקריירה. אני כן רוצה שיראו אותו משחק כי בשביל שחקן כזה משלמים כרטיס ופה אני רואה אותו קצת מבוזבז. הוא זר שישי וקבענו שהכי טוב בשבילו ללכת חצי עונה במקום אחר ואם אחרי חצי עונה, נקבל אותו חזרה טוב יותר, זה יהיה הכי טוב".


גלזר הוסיף: "אני רוצה לאחל החלמה מהירה לעלי מוחמד ולגביי אני חושב שכל הזמן אני צריך להיות טוב ולהראות את היכולת שלי ולהוקיר תודה שמאמינים בי. בכל ההזדמנויות שיהיו לי, אנסה להוכיח שמקומי בהרכב".



יושאל. דין גל (דניאל סטרבורבדיס)


בעניין אחר, כפי שפרסמנו כאן בספורט1 לפני כחודש, בנתניה החליטו לשלוח להשאלה את השוער דין גל, שחזר לכשירות רק בשבועות האחרונים. בשבועות האחרונים עדיין מחפשים בקבוצה מעיר היהלומים קבוצה מהליגה הלאומית שתוכל לקלוט אותו כאשר כרגע המועמדות המובילות הן מכבי הרצליה ובני לוד. ביום ראשון צפוי עורך הדין רועי רוזן, אשר מייצג את הקבוצה בתיק דיא סבע, להגיש את הסיכומים הסופיים לבורר תגר עמיאל, במה שיהיה הצעד האחרון בבוררות, כאשר לאחר מכן, צפוי הבורר לתת את הפסיקה בתוך חודש, כמה תשלם נתניה לטוברוק בעבור שירותיו של מלך שערי ליגת העל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי