תורג'מן: אחרי המשחק נדע אם מה שקורה בבית"ר השפיע

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

מאמן מ.ס. אשדוד מתכונן למשחק מול בית"ר ירושלים (ראש, 20:15, בספורט1), והוסיף: "יש להם שחקנים עם יכולות אישיות גבוהות, נצטרך להיות בשיא הריכוז". על קינדה אמר: "שחקן מקצעוני צריך לדעת לשלוט על עצמו"

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח ביום ראשון (20:15, שידור ישיר בספורט1) את בית"ר ירושלים ותנסה לנצח בפעם הראשונה העונה במגרשה הביתי, בו צברה בסיבוב הראשון רק שתי תוצאות תיקו. מהמשחק ייעדרו תום מונד ורועי בקל, שסובלים מפציעות ואינם כשירים להתמודדות במחזור הקרוב. המאמן עמיר תורג'מן ערך הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הקבוצה מהבירה, והתייחס למשחק הקרוב, גדי קינדה והאופי של חניכיו.

עמיר תורג'מן החל את דבריו ואמר: "אין ספק שאנחנו שמחים על זה שאנחנו מצליחים לחזור ולהשוות, לפעמים אפילו להוביל. בסופו של דבר מדובר בניצחונות ואני מקווה שזה יגיע בקרוב. אנחנו עובדים על זה, עובדים קשה. אני רואה את ההתקדמות של השחקנים שלי, אבל אנחנו בספורט מקצועני וצריכים לנצח, ואני בטוח שזה גם יגיע".

המשחק מול בית"ר: "זו קבוצה מאוד טובה עם שחקנים מצויינים, חלקם פגשתי בנבחרת. זו קבוצה שהבקיעה המון שערים, אבל בבית אנחנו נהיה מוכנים ונגיע להקשות עליהם. יחד עם זאת, אנחנו נצטרך להגיע במוכנות שיא ונקווה להוציא תוצאה טובה".

הבאלגן אצל היריבה: "אנחנו לא מסתכלים על מה שקורה שם, נדע אם זה השפיע רק אחרי המשחק. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ועל מה שאנחנו צריכים לעשות כדי לנצח. אני שמח שפה הדברים מסתדרים והולכים לכיוון שלנו במה שאנחנו עושים. אנחנו חוזרים הביתה, ורוצים להתקדם בבית שלנו. יהיה משחק קשה, טוב ומעניין לשני הצדדים. נחכה ונראה מה יהיה בסוף. מאמינים שאפשר לנצח".

שחקני בית
שחקני בית"ר. הבאלגן בבירה יעזור לאשדוד? (אודי ציטיאט)

היכולת של שחקני בית"ר: "יש להם שחקנים עם יכולות אישיות ברמה הכי גבוהה, הם יודעים גם לשחק קבוצתי ולא רק אישי. נצטרך להצר את צעדיהם גם בחלק הקדמי וגם באחורי, כי הם קבוצה שיוצאת עם המון שחקנים קדימה ומבקיעים המון שערים. נצטרך להיות ממוקדים במאה אחוז כשי שנוכל לעשות תוצאה טובה".

חלון העברות בינואר: "הכל פה מקצועני. כל שבוע יש פרסום כזה או אחר, ואני לא מתעסק בשחקן כזה או אחר, אלא בקבוצה שלנו ובמשחק הקרוב. אנחנו בוחנים שחקני חיזוק וגם את שחקני הסגל, כדי לראות מה חסר. יש פה שחקנים שעובדים ונלחמים על המקום שלהם. אנחנו נעשה שיחה ונודיע לכולם על התכניות כשיהיה מה להודיע".

גדי קינדה. העבודה המנטאלית משתלמת (לירון מולדובן)
גדי קינדה. העבודה המנטאלית משתלמת (לירון מולדובן)

על הקשר שלו עם מכבי ת"א: "אם נביא שחקנים, אנחנו רוצים להביא שחקנים טובים, כאלה שיוכלו לשפר את הקבוצה. יש לנו זמן לבחון את זה. אנחנו מאמינים בחומר שחקנים שיש לנו פה שיוכל להצעיד את הקבוצה לניצחונות כמו שעשינו בתקופה האחרונה".

על גדי קינדה: "שחקן כדורגל מקצועני חייב לדעת לשלוט בעצמו ולהתנהל כך תוך כדי משחק. גם אם הוא עצבני וגם אם הוא רדום הוא חייב למצוא את הדרך לאזן, להרים או להרגיע את עצמו. שחקן צריך להתעסק בכדורגל נטו. העלינו מדרגה ברמת האופי, ועבדנו על כך עם עוד שחקנים. זה לא מספיק וצריך יותר, אבל אנחנו בדרך הנכונה ונקווה שזה יקרה כבר מול בית"ר".

דין דוד. צריך להוכיח את עצמו (ערן לוף)
דין דוד. צריך להוכיח את עצמו (ערן לוף)

המשחק הקודם: "החצי השני שלנו היה טוב מאוד לעומת החצי הראשון, ואני מקווה שהוא יספיק מול בית"ר. שחקנים הם לא מכונות, לפעמים הם פחות טובים וזה קורה. במשחק האחרון, דווקא אחרי מחצית לא טובה, השחקנים ידעו להרים את עצמם והביאו אופי וחזרו למשחק".

על דין דוד: "כל שחקן שיהיה עד הסוף במשחק ויוכיח את עצמו, יקבל קרדיט בקבוצה. לא משנה אם זה דין דוד או כל שחקן אחר, כל אחד שיביא תוצרת ימצא את המקום שלו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי