אלונה מתכננת: ההצעה שתשאיר את וואקמה בבאר שבע

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

הניגרי, שיחזור להרכב הפותח מול מכבי חיפה (שני, 21:00), עשוי לקבל שדרוג משמעותי. גם מיגל ויטור כשיר. רוב מאס ישמור על ההרכב שהפסיד לבני יהודה. בטרנר מתכננים: קבלת פנים חמה למאור בוזגלו

(גודל טקסט)
כבדהו וחשדהו. זהו הביטוי המשקף את תחושותיהם של שחקני הפועל באר שבע ואוהדיהם לקראת המפגש מחר (שני, 21:00) מול הכבשה השחורה שלהם שלובשת ירוק. המעידות הרצופות של האדומים מול מכבי חיפה, בעיקר במשחקי החוץ בסמי עופר, כפי שקרה בהפסד 3:1 בסיבוב הראשון, מגבירות את הדריכות בטרנר.


הקבוצה של ברק בכר מגיעה למשחק בסיטואציה לא מוכרת, שנייה בליגת העל, בעמדת רדיפה אחרי הפועל חיפה שמקדימה אותה בשתי נקודות בטבלה. שני הפסדיה הרצופים של באר שבע, בגמר גביע הטוטו ונגד נתניה בליגה, גם הם לא ממש תואמים לציפיות.



לראשונה מזה מספר שבועות יעמוד לרשות הצוות המקצועי סגל כמעט מלא. טוני וואקמה התגבר על הבעיות השונות שהעיבו על תפקודו ויחזור להרכב לאחר היעדרות מארבעה משחקים, מתוכם הפסידה קבוצתו שלושה. הקרסול בסדר, דלקת הגרון נעלמה, וגם הנושאים הכלכליים עשויים להיפתר. על הפרק: שדרוג תנאיו של הגנרל לתקרת שכר בסך 400 אלף יורו במידה ויישאר עד סוף העונה.



וואקמה. יחזור להרכב. השדרוג בדרך? (עדי אבישי)


הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור ירשום עוד קאמבק, הרביעי או החמישי בסדרה, מאז פציעתו האחרונה. לצדו של ויטור במרכז ההגנה יתופקד לואי טאהא שלא שיחק בהפסד למכבי נתניה. מנגד, נמשכת השחיקה במעמדו של הקשר הספרדי, איסק קואנקה, ולא ברור מהיכן יצפה מחר בהתמודדות – ממרומי היציע או ממעמקי הספסל. בכר התייחס לסוגייה במסיבת העיתונאים ואמר: "יכול להיות שישחק ויכול להיות שלא. בכל משחק יש לי את השיקולים שלי. אם אחליט שישחק, אז הוא ישחק, ואם לא אז לא".


אופן קבלת הפנים למאור בוזגלו, אקס באר שבע, מעורר שיח ערני בקרב האוהדים. יושבי היציע הדרומי מכינים לילד הענק קבלת פנים חמה, באותה מתכונת שבה קידמו את אופיר דוידזאדה כשהגיע לטרנר עם מכבי תל אביב, ויש גם אוהדים שמתכוונים לכבד אותו במחיאות כפיים מנומסות, הכרת תודה על תרומתו לזכייה בשתי האליפויות הרצופות. מה שבטוח, הבעלים אלונה ברקת תעניק לו זר פרחים.



בוזגלו. האוהדים הטרנר מחכים לו (מאור אלקסלסי)


מאס ומרדכי לא מתכוונים לבצע שינויים בהרכב מכבי חיפה

בצד השני, כוננות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק מול האלופה. בקבוצה מבינים שהקבוצה חייבת את הנקודות לא רק בשביל הכבוד העצמי שלה, אלא גם בשביל לשמור על סיכוי להגיע לפלייאוף העליון. כעת הפער בין הירוקים שמדורגים במקום התשיעי לבין בני יהודה השישית הוא עשר נקודות. "זה משחק סופר חשוב עבורנו גם מבחינת הטבלה וגם עבור האוהדים שלנו", אמר אחד השחקנים.


אגב, בקרב האוהדים נמכרו כל 1,600 כרטיסים שהוקצו לירוקים. מבחינה מקצועית, רוב מאס ואיתי מרדכי לא מתכוונים לבצע שינויים לעומת ההרכב שהפסיד בשבוע שעבר לבני יהודה. בניגוד לחוליית ההגנה, דווקא בהתקפה התלבטו בין סינטיהו סלליך לגילי ורמוט, כאשר גם גם שמו של אופיר מזרחי עלה כאפשרות להחליף את ניקיטה רוקאביצה. בסופו של דבר ורמוט ומזרחי צפויים לפתוח על הספסל כמו גם החלוץ עומר דמארי. הצוות המקצועי טרם פרסם את הסגל ולכן עדיין לא ידוע אם המגן עומרי בן הרוש שוב ימצא את עצמו ביציע.


הרכב משוער:
עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, סינטיהו סלליך, מאור בוזגלו, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד.



מאס. ישמור על ה-11 שהפסידו לבני יהודה? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי