זעם בקריית שמונה: יש פה שחקנים חסר אחריות

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

במועדון הצפוני לא מתכוונים לעבור לסדר היום עם מכת האדומים (ארבעה בארבעת המשחקים האחרונים). סילבס לקראת בית"ר בשבת (20:30, ספורט4): "יש לנו שתי אפשרויות. להתבכיין או לאסוף את עצמנו"

(גודל טקסט)

זעם גדול בקרב אנשי עירוני קריית שמונה כלפי השחקנים על כך שהקבוצה ספגה ארבעה כרטיסים אדומים בארבעת המשחקים האחרונים כאשר שניים מהם נרשמו אתמול (שלישי) בהפסד 2:0 למכבי פתח תקווה.

בנוסף טענו במועדון כי הגישה של חלק מהשחקנים גרמה להפסד רביעי ברציפות. "יש כאן שחקנים חסרי אחריות בכל המובנים. לא יכול להיות מצב שחלוץ פתח תקווה נשאר לבדו מול בלם ואחרי שהוא עובר אותו, יוצא כרטיס אדום", אמרו בקריית שמונה, "נצטרך לתת את הדעת לגבי הגישה ולכולם יש אפשרות לתקן כבר בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) מול בית"ר ירושלים". גם המאמן חיים סילבס נשמע מיואש בסיום אך סירב לוותר: "יש לנו שתי אפשרויות:  להתבכיין או לאסוף את עצמנו ולעבוד קשה לקראת בית"ר".

קריית שמונה תגיע לבית"ר ללא מרקוס דיניז וסאן מנחם המורחקים. עידן נחמיאס הצעיר, שנכנס במהלך המשחק במקומו של דיניז, ואיאד אבו עביד יפתחו בהרכב בשבת. במועדון עודדו בסיום את החלוץ שובל גוזלן שנאלץ לצאת בעקבות הכרטיס האדום המוקדם. "שובל הבין כי מדובר בהחלטה מקצועית שהיו חייבים לבצע ואין ספק שהוא יפתח במשחק הבא" אמרו במועדון.


שרצקי. במועדון מקווים שניצחון בגביע יגרום לו לפתוח את הכיס (עדי אבישי) 

בינתיים במועדון מתלבטים אם לבצע שינויים במהלך חודש ינואר ונראה כי ההחלטה תתקבל רק לאחר משחק הגביע מול הפועל עפולה ביום שלישי הבא. בעיקרון הבעלים איזי שרצקי כבר הודיע לצוות המקצועי כי הוא אינו מעוניין להוציא כספים נוספים במועד ההעברות הקרוב משום שהקבוצה כמעט ואיבדה סיכוי להיות בפלייאוף העליון, אך אם קריית שמונה תנצח בשבת ותעלה שלב בגביע ינסו במועדון לשכנע את שרצקי לחזור בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי