דובב גבאי חתם, מנגה סיכם. אג'אי שוחרר מאשקלון

דובב גבאי
דובב גבאי | דני מרון

הקבוצה מהדרום החליטה שלא לקחת סיכון עם החלוץ הניגרי שהיה עלול להזדקק לניתוח, כפי שפורסם לראשונה בספורט1 יהיה זה חלוץ בני יהודה שיחליפו: "שמעתי רק דברים טובים". גם הצרפתי ישוב לקדנציה נוספת

(גודל טקסט)

גודנס אג'אי שוחרר מהפועל אשקלון לאחר שהקבוצה הודיעה הבוקר (רביעי) לחלוץ כי היא מסיימת את ההתקשרות ביניהם. בשבועות האחרונים סבל אג'אי מפציעה בשרירי הבטן וכפי שפורסם לראשונה בספורט1 העדיפו במועדון שלא לחכות להחלמתו בשל העובדה שמסתמן שהוא יזדקק לניתוח ולהיעדרות ממושכת מהמגרשים.

לצד הפציעה, קיימת בקבוצה אכזבה גדולה מתרומתו המקצועית של החלוץ (שני שערים ובישול) ולכן הוחלט לשחררו. במסגרת הרה אירגון בסגל נשקלת גם היפרדות מהחלוץ הקרואטי יוסיפ איבנצ'יץ' המועמד לעבור להפועל חיפה.

מי שיחליפו בחלק הקדמי הוא החלוץ דובב גבאי, שסיכם עקרונית את תנאיו באשקלון בשבוע שעבר כפי שפורסם לראשונה ספורט1 והיום חתם על חוזה עד תום העונה. בני יהודה לא עמדה בדרכו של גבאי, השאילה אותו והאחרון אמר במעמד החתימה: "אני שמח מאוד לחתום בהפועל אשקלון. שמעתי רק דברים טובים על המועדון הזה ועל הקהל המצוין. מקווה לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה העונה".

בנוסף לגבאי, גם הצרפתי דויד מנגה ישוב לקדנציה נוספת בישראל ובאשקלון עצמה לאחר שסיכם את תנאיו במועדון. מנגה נחת בישראל הערב ותהיה זו כאמור הקדנציה השנייה שלו באשקלון, אחרי שרק בעונה שעברה סייע לה לשרוד בליגה הבכירה. הוא יחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

מנגה בן ה-29 פתח את העונה בזירה מהליגה באזרבייג'אן בשורותיה שותף ב-13 משחקים ולא כבש אפילו שער אחד בלבד. המו"מ בין הצדדים נמשך בשבועות האחרונים והסתיים לאחר קבלת השחרור מקבוצתו הקודמת.


גם גבאי יהיה בחלק הקדמי של נעים. עוד תחנה בקריירה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי