כפי שפורסם לראשונה בספורט1: דובב גבאי יעבור לאשקלון

דובב גבאי
דובב גבאי | מאור אלקסלסי

החלוץ נפגש היום עם ראשי המועדון, סיכם עקרונית אצל קבוצתו של יובל נעים ויעזוב את בני יהודה בתחילת השבוע. סתיו פיניש מירר בבכי לאחר ההדחה מהגביע, אברמוב נכנס לחדר ההלבשה וחיזק את השחקנים

(גודל טקסט)

כבר בסיבוב ח' מוצאת את עצמה מחזיקת הגביע, בני יהודה תל אביב, מחוץ למפעל. בעונה שעברה היא דווקא נהנתה מהכרעה מ-11 מטרים כשבגמר גברה על מכבי תל אביב וזכתה בתואר הנכסף, אבל השנה השיטה דווקא פגעה בכתומים, שנכנעו 3:2 להפועל רמת גן מהליגה הלאומית בתום 120 דקות מאופסות.

הקפטן סתיו פיניש, שהחמיץ את הפנדל החמישי והמכריע, מירר בבכי מיד אחרי ההחמצה, מספר חודשים בלבד אחרי שכבש מהנקודה הלבנה והעניק לבני יהודה גביע ראשון אחרי 36 שנה, ובתגובה כל שחקני הקבוצה ניגשו לחבק אותו על הדשא והביעו תמיכה. פיניש ירד לחדר ההלבשה בפנים חתומות ועצובות, והיה בין הראשונים לעזוב את האצטדיון.

"סתיו נראה שבור לגמרי בחדר ההלבשה", סיפר אחד השחקנים לספורט1. "היה לו מאוד חשוב שנעלה ונמשיך לשמור על התואר. אפשר היה לראות על הפנים שלו, כמה ההחמצה הזו הייתה כואבת לו, אבל הוא אחד הגברים בקבוצה ואני בטוח שהוא ייצא מזה ויגיע בטירוף כבר למשחק הקרוב נגד באר שבע, ביום שלישי". הוסיף חברו לקבוצה. הבעלים ברק אברמוב שנכח במשחק, נכנס בסיום לחדר ההלבשה ועודד את השחקנים.


בומשטיין חוגג על חשבון פיניש ובני יהודה (דני מרון)

המאמן יוסי אבוקסיס התייחס לפנדלים ואמר: "פנדלים זה כבר עניין של מזל. רשימת הבועטים הייתה די ידועה. רוב השחקנים ידעו מראש. אלה שחקנים שבועטים גם באימונים. להחמיץ שלושה פנדלים מתוך חמש בעיטות, זה יותר מדי מבחינתנו. פיניש זה שחקן שכבר כבש בגמר גביע והיום בעט קצת פחות טוב, גם מתן חוזז בועט מצוין והיום בעט החוצה. אין חוקים בכדורגל, זה המון מזל ואין מה לעשות"

ללא כל קשר להדחה כמובן וכפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ דובב גבאי סיכם את תנאיו בהפועל אשקלון וצפוי לעבור כבר בשבוע הקרוב לקבוצתו של יובל נעים. גבאי כאמור היה אחת המטרות של אשקלון עם פתיחת חלון ההעברות. החלוץ שלא נכלל היום בסגל הזהובים, נפגש לפני המשחק עם נציגים של אשקלון והצדדים סיכמו את פרטי החוזה וההעברה. סוכנו שוהה בחו"ל בימים אלו ועם חזרתו בתחילת השבוע צפויה העסקה להיחתם רשמית.


גבאי באימון הבכורה לפני כשנה וחצי. ספק אם ירצה לזכור את ימיו בכתום (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי