מ.ס אשדוד ביקשה ממכבי ת"א לשאול את חוסה רודריגס

חוסה רודריגס
חוסה רודריגס | עדי אבישי

הקבוצה מעיר הנמל מעוניינת לצרף את הקשר הספרדי שאיבד את מעמדו אצל קרויף, גם שמו של באטוקיו עלה ולא מן הנמנע שקינדה יעבור לקריית שלום כבר בינואר. יעקובוביץ' זעם על השיפוט. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

זעם גדול במ.ס אשדוד על השופט רועי ריינשרייבר בגין הטעויות הקשות ב-2:2 אמש (שבת) מול מכבי נתניה. המנכ"ל רפי נידם ומספר שחקנים טענו כי נשדדו על ידי ריינשרייבר והצוות שלו. בהודעה החריפה שהוציא המועדון לאחר המשחק נאמר בין השאר כי הקבוצה שוקלת להגיש תביעה נזיקית נגד השופט ותפעל לפוסלו משיפוט.

בגזרת הרכש, המאמן עמיר תורג'מן דוחף לצרף מספר שחקני רכש נוספים. "הרכש לא הסתיים ואם נמצא שחקנים נוספים טובים שיוכלו לעזור לנו נביא אותם בחלון ההעברות", אמר. השם החם אותו מבקש תורג'מן הוא קשרה הספרדי של מכבי תל אביב חוסה רודריגס אשר איבד לאחרונה את מקומו בהרכב של ג'ורדי קרויף והפך לשחקן ספסל.

אם אכן העסקה תצא אל הפועל, מכבי ת"א תשתתף בעלות חלק משכרו כפי מתכונת העסקה בה הושאל איגור פיליפנקה מהצהובים לקבוצה מהנגב. יש לציין כי דרושה הסכמה של מיינץ הגרמנית ממנה מושאל רודריגס למכבי ת"א. ישנה אפשרות שהמעבר של הספרדי יתבצע כחלק מעסקת הרכישה של גדי קינדה על ידי סגנית האלופה. אם המהלך לא ייצא אל הפועל, תנסה אשדוד להעביר לשורותיה את כריסטיאן באטוקיו.

תורג'מן כבר מסתכל למשחק הביתי מול מכבי חיפה: "אין יותר מדי מה להרחיב על משחק בבית נגד מכבי חיפה. נגיע מוכנים. הקבוצה חייבת לעשות בבית יותר נקודות מאשר עשינו במשחקי החוץ, לא מובן לי מדוע צברנו עד עכשיו במגרש שלנו שלנו רק שתי נקודות".

רודריגס ובאטוקיו. על הכוונת של אשדוד (עדי אבישי)
רודריגס ובאטוקיו. על הכוונת של אשדוד (עדי אבישי)

המשחק מול נתניה: "ידענו לחזור מפיגור. ראו שהשחקנים שלנו מאוד מוכשרים. אנחנו במומנטום והראינו במשחקים האחרונים שיש לנו את היכולת לבצע מהפכים. אני לוקח את הרמה המנטלית של השחקנים דרך העבודה הקשה שלהם והעובדה שהפכנו לקבוצה תחרותית. לדעתי נהיה מעל הקו האדום בתחילת משחקי הפלייאוף התחתון. פיליפנקה, ג'אן ופיבן נכנסו טוב למשחק והם כבר חלק מהקבוצה".

הקשר יובל יעקובוביץ', שכבש את שערו השני בליגת העל (גם הראשון היה נגד מכבי נתניה בהיותו שחקן מכבי פתח תקווה) לא הסתיר את זעמו על השיפוט: "אנחנו מאוכזבים כי הניצחון חמק לנו מהידיים. כרטיס אדום, שני פנדלים שלא היו ועוד גול מאופסייד. אני לא יודע מה חסר לנו, אולי גרוש ללירה. חסר לנו עוד ה'קצת' הזה ואנחנו נישאר בליגת העל".

רועי ריינשרייבר. כעס גדול (דני מרון)
רועי ריינשרייבר. כעס גדול (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי