עכו ביקשה את ברקמן, נצרת עילית סירבה לשחרר את הבלם

ג'ניה ברקמן
ג'ניה ברקמן | פייסבוק רשמי

נועלת הטבלה מודאגת: "כל קבוצות התחתית משיגות נקודות ואנחנו לא. חייבים להילחם על כל נקודה וכל גליץ'". בקבוצה עוד לא החליטו איך לנהוג בפייסל מוליץ' שקיבל הצעה מהפועל ת"א. פישלר עבר לבית"ר ת"א/רמלה

(גודל טקסט)

36 שעות לאחר ההפסד הכואב מול בני יהודה בשבת (2:1) ובהפועל עכו כואבים את מצבם בטבלה במיוחד לאור התיקו בשבת של מועדון ספורט אשדוד בנתניה (2:2) והניצחון אתמול (ראשון) של רעננה באשקלון (0:1). "כל קבוצות התחתית משיגות נקודות ואנחנו לא. כולם במועדון צריכים להבין כי אנחנו חייבים להילחם על כל נקודה ועל כל גליץ כי בלי זה לא נישאר בליגה", אמרו במועדון.

בנוסף בקבוצה מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק בגזרת הישראלים וזרים. בעכו רוצים להתחזק בבלם ישראל ופנו להפועל נצרת עילית כדי לקבל את ג'ניה ברקמן, אך נענו בשלילה. אופק פישלר מהפועל חיפה מועמד גם הוא להצטרף. אגב נצרת עילית, היא צירפה את מגן בני יהודה שי קונסטנטין שהגיע בהשאלה עד תום העונה. 

בגזרת הזרים ישותף היום (שני) החלוץ הניגרי סאנדיי עמנואל במשחק אימון מול עירוני נשר מהליגה הלאומית ולאחריו תתקבל החלטה לגביו. "אנחנו צריכים להיות בטוחים שעמנואל ישדרג אותנו" אמרו במועדון. במשחק מול נשר יקחו חלק השחקנים שלא שותפו בשבת בתוספת שחקני נוער, בעוד שחקני ההרכב הראשון ייערכו אימון מלא.


בעכו כבר התלוננו על הפנייה של הפועל ת"א לגביו (דני מרון)

הבלם ינון אליהו והמגן עבדי פרחאת התלוננו על כאבים במשחק מול בני יהודה וייבדקו בהתאם. במועדון טרם החליטו כיצד לנהוג בעתידו של החלוץ פייסל מוליץ' שהביע רצון לעזוב את הקבוצה לטובת הפועל תל אביב. כזכור אתמול הגישה הקבוצה תלונה רשמית בהתאחדות לכדורגל כנגד האדומים וכן נגד מכבי פתח תקווה והפועל אשקלון שלטענת אנשי עכו פנו לשחקניהם תחת חוזה ופעלו בניגוד לתקנון הבקרה התקציבית. אופק פישלר הושאל מהפועל חיפה לבית"ר תל אביב/רמלה, שהניחה בפניו הצעה משודרגת מאשר עכו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי