מתחרטת? מכבי חיפה בדקה אפשרות להחזיר את חבשי

חבשי
חבשי | דני מרון

הירוקים ביקשו להחזיר את הבלם באופן מיידי, בני יהודה סירבה ובמקביל גם הפועל באר שבע סימנה אותו לקראת העונה הבאה. שחקן במועדון לקראת מכבי תל אביב ב-21:00: "רוצים לחגוג עם הקהל בסיום". קלאוס יפתח?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח הערב (שני, 21:00) את מכבי תל אביב, למשחק שיכול להחזיר אותה למאבק על מקום בפלייאוף העליון מצד אחד, ומאידך – הפסד והקבוצה תהיה רחוקה רק שבע נקודות מהקו האדום כשבמחזור הבא היא תתארח לקרב תחתית אצל מועדון ספורט אשדוד. בקבוצה מרוצים מהשיפור ביכולת בתקופה האחרונה ומאמינים כי גם הערב הם יוכלו לשמח את הקהל הגדול שצפוי להגיע למשחק. "אנחנו רוצים לחגוג עם הקהל שלנו בסיום, אבל מצפה לנו משחק קשה ונצטרך להיות בכושר שיא", אמר אחד השחקנים לקראת המפגש הערב.

בצוות המקצועי לא צפויים לבצע שינויים רבים וכעת נראה כי קלאוס יחזור להרכב הקבוצה על חשבונו של מוחמד עוואד. גילי ורמוט ועומר דמארי נותרו מחוץ לסגל כמו גם הקשר עמית זנטי והבלם שי בן דוד, שצפוי לעזוב עד סיום חלון ההעברות. בקבוצה הסבירו כי השניים חזרו לאחרונה מפציעות ומחלות, ובמקביל, הקבוצה הרשימה ובצוות המקצועי החליטו לתת עדיפות לשחקנים שהרשימו בתקופה האחרונה.

מאידך, בקבוצה היו שמחים להתחזק בעמדת הבלם והמועמד העיקרי הוא עאיד חבשי. האחרון הושאל במהלך הקיץ לבני יהודה ומרשים במדיה כשבמועדון בדקו אופציה להחזירו כבר במועד ההעברות הקרוב אך זכו לסירוב מצד הכתומים. בכל מקרה המנהל המקצועי, מו אלאך, התרשם מחבשי ומייעד לו תפקיד מרכזי בחלק האחורי של הירוקים בעונה הבאה. לספורט1 נודע גם כי הפועל באר שבע עוקבת אחר הבלם ותבדוק אופציה לרכוש אותו בקיץ. "עאיד השתפר מאוד העונה והיה יכול להיות תחליף הולם לעזיבה של דקל קינן", אמרו הירוקים.


בתוכנית של אלאך ושל האלופה. חבשי (דני מרון) 

הרכב משוער: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, קאיו, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, קלאוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי