ברק בכר זימן את קואנקה למשחק מול הפועל עכו

איסק קואנקה
איסק קואנקה | דני מרון

תפנית בנוגע לקשר לקראת המפגש בשבת (20:15, ספורט1)? הספרדי של הפועל ב"ש, שמתבצר בעמדתו ודורש את מלוא שכרו, זומן למלון ובאלופה הסבירו: "המאמן יחליט אם לנפות". קורהוט עלול לעזוב אם יגיע זר נוסף

(גודל טקסט)

איסאק קואנקה עדיין לא הולך לשום מקום. קשרה הספרדי של הפועל באר שבע ערך הבוקר (שישי) אימון מלא, וצורף לרשימת הנוסעים לבית המלון בחיפה, שם תשהה הקבוצה עד משחקה מחר מול הפועל עכו (20:15, ספורט1). 20 שחקנים, כולל קואנקה זומנו למלון, 18 מתוכם ירשמו בטופס למשחק בשבת. "אם ברק ימצא לנכון, איסאק יחזור לסגל", אמרו במועדון.

מוקדם עדיין לקבוע אם מדובר בתפנית בעלילה, ובכל זאת מסתמן שינוי קל במגמה. הקשר הודח מהסגל במשחקים האחרונים, ורשם מיני קאמבק במשחק הראווה נגד מכבי שדרות באמצע השבוע. לחוסר הוודאות בעניינו תרמו הפגישות בין סוכנו לבין ראשי המועדון בנסיון להגיע לסיכום כספי בנוגע לשחרורו. באר שבע הציעה לקואנקה "מענק שחרור" בסך רבע מיליון יורו, כאשר במקביל התעניינו בו קבוצות מהליגה השנייה בספרד, ואף-על-פי-כן לא זז הרוורס. 

 

הספרדי מתבצר בעמדתו, ובעצת בני משפחתו דורש את מלוא הסכומים המגיעים לו עד לתום חוזהו בקיץ 2019. עכשיו נשמעים בבירת הנגב קולות אחרים. "קואנקה שחקן איכותי, עם נגיעות חכמות בכדור שלא מממש את היכולות שלו בגלל בעיות התאקלמות. אם הוא ישאר פה אחרי חלון ההעברות, נשקול את הדברים בצורה אחרת", אמרו בטרנר.


תפנית? קואנקה (דני מרון) 

אם קואנקה ישאר, ייתכן שבאר שבע לא תעמוד בדרכו של מיחאי קורהוט במידה ויבקש לעזוב. מעבר אפשרי של המגן ההונגרי לקבוצה חדשה ישחרר את הפקק ויפנה מקום לצירופו של זר שישי במקומו. בעוד מתקפת הפרסומים על המועמדים לחזק את הקבוצה נמשכת, פועלת מחלקת הרכש בטרנר הרחק מאור הזרקורים. בקבוצה הופתעו מתג המחיר – מיליון וחצי דולר – שהוצמד לכפפות של אמיליוס זובאס, שוערה של בני יהודה שהוזכר כמועמד לתגבר את מערך השוערים של באר שבע בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי