בהפועל עכו מאמינים: "זה זמן מצוין לעקוץ את הפועל חיפה"

הפועל עכו
הפועל עכו | מאור אלקסלסי

במועדון אומנם היו שמחים לזכות בניצחון בליגה בשבת אך לא מוותרים על המפגש בשמינית גמר גביע המדינה ב-19:05. טוויזר יעלה עם מערך של שלושה בלמים

(גודל טקסט)

הפועל עכו תפתח היום (שלישי) את שבוע הפועל חיפה כאשר תיפגש פעמיים עם הקבוצה של ניר קלינגר, בתחילה במסגרת הגביע ולאחר מכן במסגרת הליגה. במועדון העכואי אומנם מאוד מעוניינים בנקודות בליגה וזאת כחלק ממאבק ההישרדות שלהם, אך במועדון לא מתכוונים לוותר גם על גביע המדינה הערב ב-19:05. הצוות המקצועי החדש בראשותו של איציק טוויזר ערך שיחה ארוכה עם השחקנים בה שיבח אותם על הדרך בהפסד מול הפועל באר שבע ואף טען כי בדרך הזאת, אפשר להישאר בליגה.

"אם נביא את הנחישות וההקרבה אז נוכל להצליח", אמר טוויזר לשחקנים. המאמן אף לא התייחס כלל להפועל חיפה גם מהסיבה שהקבוצה של קלינגר תגיע היום בהרכב חסר למשחק. "הם קבוצה טובה שהוכיחה את עצמה העונה. הם נמצאים בצמרת הגבוהה ובצדק אבל יש להם ירידה בתקופה האחרונה וזה זמן מצוין לעקוץ אותם", אמר שחקן בעכו.

בצוות המקצועי מבינים כי ישנה בעיה פיזית בשלושה משחקים תוך שבוע אחת במיוחד לאור הסגל הקצר ולכן ינסו לתת מנוחה לשחקנים בכירים כמו סיראז' נסאר ואולי אף ברונו איבה. עמראן אלקרינאווי יפתח הערב ולא מן הנמנע כי גם הבלגי דילן דמראווי יפתח במשחק. בכל מקרה עכו תמשיך עם שיטת שלושת הבלמים שעמה שיחקו במשחק האחרון מול באר שבע. במועדון טרם קיבלו החלטה לגבי פייסל מוליץ', שמתעקש לעזוב את הקבוצה באופן מיידי אך בעכו הבהירו לשחקן כי לא ישוחרר ללא תמורה.


מאמין שאפשר לחולל הפתעה. טוויזר (מאור אלקסלסי) 

הרכב משוער: רם שטראוס, עבדי פרחאת, ינון אליהו, מחמדו סיסוקו, מתן בלטסקה, גל שיש, ברונו איבה (דילן דמראווי), לוטם זינו, גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי, בן אזובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי