מ.ס אשדוד מנהלת משא ומתן עם אלחסן קייטה

חנן ממן מול בן צעירי
חנן ממן מול בן צעירי | דני מרון

החלוץ עשוי לעזוב את נתניה, שהורתה לצעירי ולקונסטנטינוס לחפש קבוצה. המגן קיבל פנייה מהפועל ת"א, אך המו"מ תקוע. דראפיץ' וברדה שבו לאופציית מגן שמאלי זר. מימוני צפוי להצטרף. אימון מלא לעלי מוחמד

(גודל טקסט)

במכבי נתניה הודיעו הערב (שבת) על עזיבתם של המגן בן צעירי והקשר עדי קונסטנטינוס שקיבלו אישור לחפש קבוצה עד תום העונה. "לאחר שיחה שנערכה היום בין הצוות המקצועי לשחקנים בן צעירי ועדי קונסטנטינוס, סוכם שעל מנת שיזכו לדקות משחק משמעותיות עד סוף העונה השחקנים רשאים לחפש לעצמם קבוצה", נמסר בהודעה הרשמית שיצאה מטעם הקבוצה.

צעירי שפתח את העונה כמגן השמאלי המוביל של הקבוצה, הפך להיות שחקן ספסל בתקופה האחרונה. צעירי, 25, הגיע הקיץ מבני יהודה ושותף בשבעה משחקי ליגה בלבד, האחרון מול הפועל אשקלון בתחילת דצמבר. קונסטנטינוס, 23, הגיע מהפועל ירושלים ורשם 23 דקות ליגה בשלוש הופעות כמחליף. השניים פתחו במשחק הגביע בו הפסידה נתניה לאשדוד 2:0.

לספורט1 נודע צעירי קיבל פנייה מהפועל תל אביב להגיע לוולפסון לחצי עונה אך בשל רצונו של המגן לחוזה לעונה וחצי המשא ומתן תקוע. מקורביו של צעירי ציינו כי אם לא תתקבל הצעה לשביעות רצונו הוא יישאר בנתניה ויאבק על מקומו. כמו כן, מ.ס. אשדוד מנהלת מו"מ עם אלחסן קייטה, שעשוי לעזוב. מ.ס אשדוד כבר פנתה למכבי נתניה בנוגע לחלוץ, אך בקבוצה הביעו ספקות לגבי יציאת העסקה לפועל: "אנחנו מחפשים לחזק את השורות וכרגע אף אחד לא משוחרר", אמרו במועדון. גם השחקן עצמו לא מתלהב לעבור לעיר הנמל.

בנוסף, נודע שבמקביל לעזיבתו של צעירי בנתניה מחפשים אחר מגן שמאלי זר, מה שיוביל לשחרורו של אחד השחקנים הזרים. במועדון טענו כי הסיכויים לפיהם חן דילמוני או שון גולדברג יגיעו מבית"ר ירושלים נמוכים. מיהאי קורהוט הוצע למועדון בתקופה האחרונה, אך בקבוצה לא ששו לצרפו בין היתר בשל מצבו הרפואי ובשל מדיניות המועדון שלא לשאול שחקנים מקבוצות אחרות.

דין מימוני (מימין). יגיע לעיר היהלומים?
דין מימוני (מימין). יגיע לעיר היהלומים?

במקביל, וכפי שפרסמנו לראשונה, בקבוצה נמצאים במו"מ עם בלם עירוני קריית שמונה, דין מימוני. בקבוצה הצפונית אישרו כי הבלם ביקש לעזוב ובימים הקרובים מקווים בנתניה להשלים את צירופו. מימוני, 27, לא שיחק העונה בליגה, אך בנתניה משוועים לבלם שיעבה את הרוטציה בשל פציעתו של ברנקו ורגוץ'. 

הערב, ערכה הקבוצה אימון במהלכו הוקרן לשחקנים סרט על איש הברזל ובנו, כמשל לגיבוש ולאמונה שצריכה להיות בקבוצה: "ככה צריכה להתנהל קבוצה, גם בטוב וגם ברע. ככה גם אתם צריכים לדאוג האחד לשני", אמרו צוות המאמנים לשחקניהם. עלי מוחמד ערך היום אימון מלא, לאחר שאמש לא חש בטוב ובהתאם לאימון המסכם שייערך מחר, ייקבע אם השחקן יהיה בסגל למשחק ביום שני מול בית"ר ירושלים.

שחקנים בקבוצה עדיין לא נרגעו מקללות הקהל לאחר המשחק ביום רביעי מול מ.ס אשדוד: "ספגנו קללות לא נעימות בכלל. צריך לזכור שאם העונה הזאת תסתיים במקום בפלייאוף העליון זו תהיה הצלחה גדולה. בשנה שעברה הקבוצה הזאת התחילה במינוס 9 נקודות. צריך לקחת הכל בפרופורציות", אמרו. 


עשוי לעזוב. קייטה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי