מרטן התעמת עם הקהל, עליקו באלה צפוי לחתום

הפועל עכו
הפועל עכו | מאור אלקסלסי

עוזר מאמן עכו ספק קללות והשיב עם תנועת השתקה במהלך ה-1:0 להפועל חיפה. הקשר בן ה-20 יעבור בדיקות רפואיות. איציק כהן מועמד, חלוץ ניגרי בן 17 ינסה להרשים את הצוות המקצועי

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל עכו אחרי ה-1:0 אמש (שבת) להפועל חיפה. בדיוק כמו בשני המשחקים האחרונים, גם הפעם הקבוצה של איציק טוויזר הרשימה לאורך דקות רבות אבל סיימה ללא נקודות. המפגש אמש חתם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון של עכו כאשר הניצחון של מ.ס. אשדוד על הפועל אשקלון, רק סיבך את מצבה.

"כולם לוקחים נקודות חוץ מאיתנו", סיפרו במועדון בסיום והסביר: "הגיע הזמן שנתחיל לצאת בלי מחמאות אבל עם נקודות". בקבוצה מודעים לכך כי הסגל הנוכחי לא יספיק כדי לשרוד בליגה, ומקווים להתחזק. המועמד הבכיר להגיע הוא איציק כהן, בלם הפועל פתח תקווה. מלבדו, גם זקארי לוקמן, חלוץ ניגרי בן 17 שזכה עם נבחרתו באליפות העולם, ינסה להרשים את הצוות המקצועי. אם ירשים, העכואים עשויים לשחרר את דילן דמראווי, שמבוקש על ידי הפועל ראשון לציין ומכבי הרצליה.

אם לא די בצרות המקצועיות, גם הקהל נותר לא מרוצה. עוזר המאמן, דויד מרטן, התעמת אמש עם מספר אוהדים. לאורך המשחק חלק מהם קיללו את מרטן, שהשיב להם עם תנועת השתקה. בסיום המשחק המתינו מספר אוהדים לעוזר המאמן וקיללו אותו, כשמרטן הזדקק לעזוב את האצטדיון דרך יציאה צדדית ובליווי משטרה.

הקשר עליקו באלה הגיע הבוקר לישראל וצפוי לחתום בקבוצה. באלה, בן ה-20 הגיע מקבוצת זולטה וארחם וצפוי לעבור בדיקות רפואיות. אם יעבור את הבדיקות יחתום ויהפוך לזר השישי בקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי