מאמצים בהפועל עכו לשכנע את רייכרט להגיע: "מקווים להפתעה"

בן רייכרט
בן רייכרט | טוויטר

הקשר במו"מ עם אשדוד אך בקרב בצפוניים קיימת דאגה מקצב ההחתמות של היריבות לתחתית, ובעיקר מחוסר הרצון של שחקנים לחתום במועדון. לוקמן ישוחרר, באלה חתם והעברת מוליץ' עדיין על הפרק

(גודל טקסט)

אי ודאות בהפועל עכו יממה לפני סיום מועד ההעברות. במועדון מנסים לעשות מאמצים להתחזק בעיקר בשחקנים ישראלים, אבל בשלב זה אינם מצליחים לשכנע שחקנים להצטרף לקבוצה. במועדון שומעים על החתמות משמעותיות אצל היריבות לתחתית כמו הפועל רעננה ומ.ס אשדוד ואילו עכו טרם החתימה ולו שחקן ישראלי משמעותי אחד.

בכל מקרה במועדון מתכוונים לחכות לרגע האחרון ומאמינים כי שחקנים שלא ימצאו קבוצה יגיעו. "נצטרך לחכות לשחקנים בדקה התשעים. המצב לא פשוט, אבל תמיד יש הפתעות ברגע האחרון ואנחנו מקווים כי הפתעה אחת תהיה לטובתנו", אמרו הבוקר.

בנוסף במועדון מתכוונים לעשות מאמצים לשכנע את הקשר בן רייכרט להגיע כמושאל עד לסיום העונה אם המשא ומתן שלו מול אשדוד לא יצלח. אוהד רבינוביץ' (אשדוד) וליאל ספורטס (באר שבע) הצטרפו רשמית, בעוד נס זמיר מהפועל פתח תקווה מועמד. בגזרת הזרים חתם אתמול הקיצוני אליקו באלה והפך לזר השישי של הקבוצה. באלה, ניגרי בן 20, לא שיחק העונה במדי זולטה וארחם, אליה הגיע מטרנצ'ין הסלובקית. ספורטס, 21, שיחק אשתקד אצל דוד מרטן בהפועל ירושלים. רבינוביץ', מגן בן 21, שיחק שני משחקים במדי אשדוד אליה הגיע מנצרת עילית. 

רייכרט
רייכרט. מאמצים להחתימו (זולטה)

הבלם הניגרי זקרי לוקמן נבחן אתמול במשחק אימון מול קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק. המשחק הסתיים בתיקו 1:1 ולוקמן לא הרשים ולכן ישוחרר. בקבוצה מתכוונים לבדוק אופציה של זר נוסף שאם יימצא מתאים, לא מן הנמנע כי הקבוצה תסכים לשחרר את החלוץ פייסל מוליץ' או את הקשר דילן דמראווי בכדי לפנות מקום לזר נוסף.

בנושא אחר, מנכ"ל הקבוצה יניב משולם ערך אתמול שיחה עם עוזר המאמן דוד מרטן בעקבות אירועי המשחק בשבת מול הפועל חיפה. כזכור, מרטן התעמת במהלך המשחק עם אוהדי הקבוצה ומשולם הבהיר למאמן כי אסור לו לענות לאוהדים. "לצערנו אוהדים מקללים, אבל אסור להגיב וצריך להיות מרוכזים במשחק", אמר המנכ"ל למאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי