מצב חירום באשקלון, נעים קיבל גיבוי מההנהלה והעירייה

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

בעקבות הירידה אל מתחת לקו האדום, אצל הדרומיים לא מתכננים שינוי בצוות המקצועי. נעים: "אני נמצא במועדון ארבע שנים, התחלנו את המסע הזה בליגה א' ומעולם לא נראינו כמו מול מכבי פ"ת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מצב חירום הוגדר בהפועל אשקלון לאחר שהקבוצה ירדה אמש (שני), לראשונה העונה, אל מתחת לקו האדום לאחר שהובסה 3:0 על ידי מכבי פתח תקוה, באחד המשחקים הכי גרועים שלה העונה. יובל נעים, שנראה שבור בסיום המשחק, קיבל גיבוי מלא מהנהלת המועדון וגם מהעירייה שתומכת כספית בקבוצה.

בסיום המשחק התראיין המאמן בפתיחות האופיינית לו וחוץ מזה שאמר מילים קשות כמו בושה וביזיון על הדרך בה נראתה הקבוצה. נעים גם אמר לראשונה העונה, שאם יוחלט שהוא זה שצריך ללכת, הוא יפנה את מקומו. כרגע עזיבתו של המאמן כלל לא נמצאת על הפרק ומבחינת ראשי המועדון הוא זה שיוציא את הקבוצה מהבוץ אליו נקלעה.

"אני נמצא במועדון הזה ארבע שנים. התחלנו את המסע הזה בליגה א', ומעולם הקבוצה לא נראתה כמו במשחק הזה", אמר נעים בסיום המשחק. "כל האפשרויות פתוחות מבחינתי האישית. אם ההנהלה תחליט שאני צריך לעזוב, נשב ונגיע לעמק השווה. אני כמובן לעולם לא מרים ידיים. זה יום קשה ועצוב להפועל אשקלון".

לראשונה העונה ובצורה ברורה וחד משמעית, הופנה הכעס של האוהדים גם לעברו של נעים, שספג קללות וקריאות "תתפטר, תתפטר", מהאוהדים. נעים הבין את האוהדים ואמר: "אם אני הייתי ביציע, גם אני היית צועק את זה ואני מבין אותם. הקהל בא ורוצה שהקבוצה תצליח, גם אנחנו רוצים וזה לא תמיד מסתדר. זה יום לא קל עבורנו, אבל למרות הכול, אנחנו רק נקודה מהמקום שמבטיח הישארות".


גיבוי מכולם. נעים (דני מרון) 

למרות צירופם של שבעה שחקני רכש בינואר, אשקלון נראתה רע מאוד, בעיקר בחלק ההגנתי. בצוות המקצועי התאכזבו מאוד מהרביעייה האחורית, צמד הבלמים טל מכלוף וברניסלאב יובאנוביץ' ושני המגנים עוז ראלי ושי בן דוד וגורם בקבוצה אמר: "אם אפשר היה, היינו מחליפים את ארבעתם ומושיבים אותם על הספסל. עשינו טעויות של ילדים". בשבת מצפה לקבוצה משחק ביתי קשה מאוד נגד בית"ר ירושלים. אבי מלכה שלא שיחק אתמול בגלל הרחקה, ישוב להרכב, כאשר גם ולדימיר דבאלישווילי, שהוחתם בינואר ונכנס אמש כמחליף, צפוי לקבל את חולצת ההרכב/ באשקלון תולים בו תקוות רבות, בכל הנוגע לשיפור בחלק ההתקפי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי