מכבי ת"א תממש את האופציה על ברסקי ותציע חוזה ארוך טווח

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

הצהובים ממשיכים לעקוב אחר הקשר המושאל להפועל חיפה, שאמור להתייצב בקיץ בקריית שלום ולהילחם על מקומו בסגל. בעקבות פציעותיו של דסה: מאור קנדיל מועמד מוביל להצטרף, קרויף יחליט בנוגע לשפונגין

(גודל טקסט)

 שחקני מכבי תל אביב נהנו אתמול (שלישי) מיום חופשי והיום ישובו לאימונים לקראת משחק החוץ ביום ראשון נגד הפועל עכו, קרב קצוות בין המוליכה לנועלת הטבלה. אנשי הצוות המקצועי ניצלו זאת כדי לצפות פעם נוספת בקשר המושאל להפועל חיפה, רוסלן ברסקי.

מערכת הסקאוטינג של מכבי תל אביב עוקבת אחרי מספר שחקנים ממועדונים שונים וביניהם הקשר הצעיר שהושאל לכרמל ומעולם לא קיבל הזדמנות בבוגרים בקריית שלום. לצהובים אופציה לחדש את חוזהו המסתיים של ברסקי ובשבועות הקרובים הוא יקבל הצעה לחוזה ארוך טווח, כך שבקיץ הבא הוא צפוי להתייצב לאימוני פתיחת העונה של מכבי תל אביב ולהילחם על מקומו בסגל.

בנוסף, מכבי תל אביב מבקשת לצרף מגן ימני חדש בקיץ כשהעדיפות היא לשחקן בני יהודה מאור קנדיל. במעקב מקצועי נמצא גם שחקנה של הפועל רעננה עדי נמני אשר מסיים את חוזהו בשרון. ג'ורדי קרויף אמור להחליט אם להציע ליובל שפונגין להאריך את חוזהו, כשהצוות המקצועי מודע לכך שהמגן אלי דסה מחסיר משחקים רבים עקב פציעות ועומס ועל כן ישנו רצון לחזק את העמדה.


קנדיל. צפוי להישאר בתל אביב, אבל עשוי לעבור מכתום לצהוב (דני מרון)

באימונים לקראת המשחק נגד הפועל עכו אמור ג'ורדי קרויף לתרגל מערך בו ישוב להרכב הפותח החלוץ וידאר קיארטנסון, שלא שותף כלל נגד הפועל באר שבע. מסתמן כי אלירן עטר וניק בלקמן ישחקו באגפים ויהיו אלו שיספקו את הכדורים לחלוץ האיסלנדי. כזכור בסיבוב הראשון כבש אלירן עטר שלושער לרשת הפועל עכו בניצחון בנתניה 2:5. בסגל למשחק אמור להיות קשר הרכש גידי קאניוק שלא נרשם נגד הפועל באר שבע.

במכבי תל אביב ממתינים לשובם הקרוב של אלי דסה ועומר אצילי לאימונים עם הקבוצה, מעבר לאימונים לצדי המגרש. שובם של השניים יחריף את המאבק על המקום בהרכב ועל המקום בספסל המחליפים, ממנו כבר נדחק הספרדי חוסה רודריגס שנראה שהצוות המקצועי איבד את האמון בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי