איציק טוויזר לשחקנים: פספסנו הזדמנות גדולה לחזור לליגה

איציק טוויזר
איציק טוויזר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל עכו אמר בחדר ההלבשה בי"א לאחר ה-3:2 באשדוד: "אתם נאיביים, הנקודות היו אצלנו בכיס". סטנצ'ו מיהר לעזוב את האיצטדיון

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל עכו לאחר ה-3:2 במשחק החוץ למועדון ספורט אשדוד. הקבוצה הדרומית כבשה את שער הניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן ולמעשה התרחקה שמונה נקודות מעכו, ששוב מתקרבת לליגה הלאומית.

במועדון קיבלו את ההפסד בכאב מתוך מחשבה שהקבוצה איבדה סיכוי משמעותי לפתוח את המאבק בתחתית לקראת הפלייאוף התחתון. המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו לקח קשה את ההפסד והיה הראשון שעזב את האצטדיון. גם המאמן איציק טוויזר נכנס לחדר ההלבשה של השחקנים ואמר להם: "אתם נאיביים. הנקודות כבר היו אצלנו בכיס והפסדנו פה נקודות יקרות. רעננה עשתה ניצחון ענק והייתה לנו הזדמנות גדולה לחזור לליגה".

במועדון גם ביקרו את הצוות המקצועי ובעיקר את החילופים שלטענת אנשי עכו הגיעו מאוחר. "לא יכול להיות שהחילוף הראשון ייעשה תשע דקות לסיום המשחק. חלק מהשחקנים היו גמורים והיה צריך לרענן את השורות במיוחד בחלק ההתקפי. טוויזר עצמו לא התייאש ואמר: "אין שום ספק שאחרי שהובלנו פעמיים לצאת עם ההפסד זה באמת מאכזב. הגענו למצבים שלנו ולא הבקענו, במשחקים כאלה אתה חייב לדעת להבקיע. בדיעבד כולם חכמים, אנחנו משחקים טוב עם שלושה בלמים, נראים טוב ושמשהו מצליח לא משנים".

גם הפעם יצאה עכו עם מספר שחקנים פצועים וביניהם הבלם מחמדו סיסוקו, הקשר בן רייכרט והחלוץ פיטר אוניקאצי. השלושה ייבדקו במהלך השבוע הקרוב.


"אחרי שהובלנו פעמיים למאת עם הפסד זה מאכזב" (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי