צחי גיגי יעמוד בין הקורות של מכבי פ"ת מול הפועל עכו

צחי גיגי
צחי גיגי | עד אבישי

בקבוצה קיבלו החלטה ללא קשר לפציעתו של גינצזבורג, שצפוי לחזור להתאמן רק בשבת. פסר צפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא ולהיות כשיר לפלייאוף, כמו גם דנינו. טאדה מתאמן בצד

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת השלימו עם העובדה שהקבוצה לא תשחק העונה בפלייאוף העליון, אך במועדון הצהירו, כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, שהם מכוונים לסיים את העונה במקום השביעי. "ראינו גם לפני שנתיים כשרן בן שמעון עזב ודני גולן הגיע, שגם אם אין על מה לשחק, הצלחנו לסיים את העונה כמו שצריך וגם השנה זה מה שאנחנו מכוונים אליו".

יוסי גינזבורג, שספג מכה בגבו במשחק ההפסד 0:3 להפועל ב"ש והוחלף על ידי צחי גיגי, עובר בימים האחרונים טיפולים בגבו כדי להחלים מהפציעה, אך מכיוון שמדובר בשריר גדול יחסית, תהליך ההחלמה מתעכב והשוער מיועד לחזור לאימונים רק לקראת יום שבת. גינזבורג בספק למשחק ביום שני מול הפועל עכו, כשבקבוצה יעדיפו לא לסכנו ובכל מקרה בצוות המקצועי קיבלו החלטה בימים האחרונים כי צחי גיגי יחזור להררכב ויעשה זאת לראשונה מזה כחודשיים, מאז המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי, שנערך בסוף חודש דצמבר.

הבשורה הטובה הנוספת מגיעה מכיוונו של הקפטן נאור פסר, שנעדר מזה ככמעט חודשיים וחזר לאימוני ריצה בחודש האחרון. בקבוצה מעריכים כי כבר במהלך השבוע הבא, פסר יחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה וצפוי לחזור לכושר משחק תוך מספר שבועות ולעמוד לרשותו של המאמן שרון מימר עם תחילת משחקי הפלייאוף. שחקן נוסף שצפוי להיות כשיר עד אז הוא עומר דנינו, שחזר ביום ראשון לאימונים מלאים לראשונה מאז משחק הגביע מול הפועל כפ"ס.

בינתיים, לאחר שהעדיפו שלא לסכנו, לירוי צעירי מקיים אימונים מלאים וצפוי לחזור לסגל לקראת המשחק ביום שני. גרגורי טאדה, שסבל מחבלה בעקבות דריכה על רגלו במשחק מול בני יהודה ונעדר מול באר שבע, עדיין מתאמן בצד והוא נמצא בספק גדול למשחק.


צפוי לשוב לשחק בפלייאוף העליון. נאור פסר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי