אלאך לשחקנים הזרים: "המבחן שלכם יהיה עד לסיום העונה"

קאיו
קאיו | ערן לוף

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה לא ימהר לקבל החלטות בנוגע לסגל והבהיר לשחקניו כי כולם נמצאים תחת מבחן. רוטן ערך אסיפה, בכרמל לא אהבו את הכותרות סביב קאיו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה (החל מ-18:00 בשידור ישיר בספורטHD4) ואתמול (שלישי) ערכה הקבוצה שני אימונים, כאשר בבוקר היה אימון כוח והאימון השני כלל משחקונים. בין שני האימונים ערך המאמן פרד רוטן אסיפה ובה הראה לשחקנים קטעים מהמשחק מול סכנין.

המאמן שם דגש על השינויים המשמעותיים בין שתי המחציות ובעיקר על הירידה החדשה ביכולת במחצית הראשונה לאחר כיבוש השער של סכנין. במועדון מקווים למצוא פיתרון לשינויים בין המחציות ומאמינים כי בשבת לעיני הקהל הביתי יוכלו השחקנים להתגבר על הפערים. "יש רגעים שאנחנו נראים כמו קבוצת תחתית מביכה ויש רגעים שאנחנו מראים את הכישרון הגדול שיש בנו", אמרו במועדון.

כל שחקני הסגל ערכו אימון מלא אתמול, כולל החלוץ עומר דמארי שצפוי לחזור להרכב בשבת לאחר שהיה מחוץ לסגל במשחק מול סכנין ובשל כך אפשר לקלאוס לשוב לכר הדשא. בהמשך ישיר לכך, במכבי בחיפה הודיעו כי טרם התקבלה החלטה לגבי השחקנים הזרים לעונה הבאה ובמועדון אף הבהירו לזרים כי ההחלטה תתקבל בסיום העונה וכי כל אחד מהם נמצא תחת מבחן ואם יוכיח את עצמו יוכל לזכות לחוזה גם לעונה הבאה.


קלאוס. גם עתידו בכרמל לא נקבע סופית (דני מרון)

במשחק האחרון מול סכנין נותרו הקשרים קאיו אלבש וגיאורגי קוסטדינוב על הספסל ולא נכנסו כמחליפים והחלוץ היווני סטפנאס אתנסיאדיס שיחק מחצית אחת. במועדון לא מסתירים את האכזבה, במיוחד מקאיו וקלאוס, אך טרם הודיעו להם לחפש קבוצה חדשה לעונה הבאה. בקבוצה לא אהבו את הדיבורים סביב קאיו והבהירו כי השחקן צריך לשפר את יכולתו באימונים כדי לזכות בחזרה במקום בהרכב הראשון.

הבלם אטיין ריינן שערך בכורה בהרכב בשבת בגלל ההשעיה של אליסון דוס סנטוס גם כן טרם קיבל הודעה על עתידו. בחיפה הכחישו את הגישושים סביב הקשר עומרי אלטמן, אך הבהירו כי בסיום העונה תיבחן גם האופציה של קשר פנאתינייקוס. גם שמו של המגן אופיר דוידזאדה עלה על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי