צפו בתקציר: 2:2 דרמטי בין בני סכנין לבני יהודה

נריוס ואלסקיס
נריוס ואלסקיס | דני מרון

ואלסקיס, הקלאץ' פלייר של הכתומים, כפה שוויון בדקה ה-94. גם חוזז כבש לטובת אבוקסיס, בעוד אבידור ומוגרבי ("אכזרי לספוג בדקה אחרונה, אבל הנקודה טובה לנו") העניקו פעמיים יתרון למארחת

(גודל טקסט)
בני סכנין מתחממת וכמה חבל מבחינתה שאת העונה היא תסיים בפלייאוף התחתון. הקבוצה של טל בנין הריחה ניצחון שלישי ברציפות אחרי עוד תצוגה איכותית, אבל שער שוויון של נריוס ואלסקיס בתוספת הזמן קבע 2:2 עם בני יהודה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס תיאבק בשבוע הבא על המקום החמישי מול מכבי נתניה, כשהמאמן יסיים עונה בלי להפסיד לאקסית. סכנין יכולה להתנחם ב-14 נקודות יתרון על הקו האדום. זה יספיק בוודאות להישארות. 




פיראס מוגרבי הוא האיש החם של סכנין. הקשר, שבישל פעמיים בשבוע שעבר באשקלון, הבריק עם בישול ושער. בדקה ה-25, דווקא אחרי פתיחה טובה של האורחים, מוגרבי סיים מתפרצת עם בישול נהדר ליובל אבידור. מתן חוזז איזן כעבור תשע דקות אחרי דאבל פס עם מאוויס צ'יבוטה והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון. רגע הקסם של מוגרבי הגיע ארבע דקות בתוך המחצית השנייה. הקשר המבריק זיהה את אמיליוס זובאס מחוץ לשער והקשית מעליו מזווית קשה. שבעה שערים ושבעה בישולים לאס של סכנין העונה, שוודאי יעורר לא מעט עניין בקיץ. 


אלמוג בוזגלו המחליף כבר חשב שהוא מעניק שוויון לבני יהודה, אבל השער שלו נפסל בטענת נבדל, אבל בדקה ה-90 היה זה הליטאי ששבר בצורת של שלושה חודשים וכבש שער דרמטי חמישי העונה. רק הוא לבד חתום על תשע נקודות של בני יהודה. למרות השוויון הדרמטי, הזהובים השלימו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון חוץ. 


רועי גורדנה. עוד משחק ללא ניצחון לבני יהודה (דני מרון)
רועי גורדנה. עוד משחק ללא ניצחון לבני יהודה (דני מרון)


הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, אברהם פאס, עוביידה חטאב, אנטוניו מרשיץ', ג'אבר עטאא (חאלד חלאיילה, 71), יובל אבידור, פיראס מוגרבי (סגס תאמבי, 86), שלומי אזולאי, ג'ורדן פושה (וונדרסון, 75). 


בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, אלי בלילתי (אלמוג בוזגלו, 74), סתיו פיניש (אליאל פרץ, 67), יובל אשכנזי (רועי גורדנה, 74), יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז, נריוס ולאסקיס.


מהלך המשחק
דקה 15, כדור חופשי נהדר מ-25 מ' של יונתן כהן נראה כחודר לרשת אבל למעשה פגע בקורה החיצונית והתגלגל לכיוון הרשת מאחור.


דקה 24, 0:1 לסכנין – פושה חילץ כדור במרכז המגרש והעביר לעותמאן שהמשיך בכדור עומק למוגרבי. שחקן הכנף הרים ראש, ראה את אבידור רץ לפינה הרחוקה והניח לו כדור לרגל ומשם לרשת. שער נהדר ובניגוד גמור למהלך המשחק.


ג'ורדן פושה ויובל אבידור חוגגים (דני מרון)
ג'ורדן פושה ויובל אבידור חוגגים (דני מרון)


דקה 34, 1:1 מוצדק
– חוזז החל במהלך כשחטף כדור מפאס התנגב בין שני מגנים נוספים, עשה דאבל פאס עם צ'יבוטה ושיגר מעשרה מטרים לרשת הגבוהה. עוד שער שכולו תענוג.


דקה 49, 1:2 לסכנין: מוגרבי קיבל כדור באגף ימין ומזווית קשה בעט כדור קשתי לרשת.


דקה 94, 2:2: הכדור נשלח לרחבה של סכנין, ואלסקיס הגיע ראשון ובעט מקרוב לרשת. שוויון דרמטי.


אבוקסיס: קופחנו, אבל זה שופט צעיר במשחק ראשון שלו אז נעזוב
"הייתה פה שליטה שלנו, מצבים שלנו, פסלנו לנו שני פנדלים, וחבל", כך סיכם יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה את ה-2:2 בחוץ מול סכנין, "אבל בסך הכל קיבלנו שופט צעיר במשחק ראשון שלו בליגת העל, אז אני לא רוצה להגיד יותר מדי. מה שכן כל הכבוד לבחורים שלנו שנלחמו עד הרגע האחרון והשיגו את הנקודה".


יוסי אבוקסיס.
יוסי אבוקסיס. "כל הכבוד לבחורים שלנו" (אודי צטיאט)


קבלת הפנים מסכנין: "נדיר בכדורגל הישראלי שנפרדים באופן יפה, אבל ככה נפרדנו וכך גם נפגשנו היום. הייתה לנו תקופה טובה ביחד".


המטרות:
  "ברור שאנחנו רוצים אירופה ומקום רביעי וחבל שהיום עשינו תוצאה שהרחיקה אותנו משם".


אני מרגיש כמו אחרי הפסד, כשלא ממלאים את ההוראות הטקטיות זה מה שקורה", סיכם טל בנין המאמן המאוכזב, "הרבה דברים לא בוצעו הערב בצורה נכונה. די התייצבנו, אבל ברור שבגלל שפספסנו את הניצחון הזה החמצנו הזדמנות לעשות קפיצה קדימה".


טל בנין.
טל בנין. "החמצנו הזדמנות לעשות קפיצה" (דני מרון)


הקשר עם האוהדים: "ברגע שהם רואים כדורגל התקפי ורצון ברור שהם מריעים. בדיוק כמו שכאשר הם שורקים בוז הם עושים זאת בצדק. לי כמאמן הפידבק מהקהל הוא הדבר הכי חשוב".


פיראס מוגרבי: "חבל שאחרי שהובלנו גם 0:1 וגם 1:2 ספגנו בדקה האחרונה את השוויון, אבל בסך הכל זאת נקודה טובה. באתי להגביה ואז ראיתי את השוער שלהם יוצא, אז החלטתי להבקיע ואני שמח שזה יצא לי. בסך הכל שער ובישול, אבל מצד שני זה לא הוביל לניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי