צפו בתקציר: הפועל עכו הובסה 3:0 בבית מול ק"ש

שון ויסמן
שון ויסמן | מאור אלקסלסי

ריכרט קיבל שני צהובים תוך ארבע דקות וספג אדום (45). וייסמן הבקיע ראשון (32) אחרי בישול של האסלביינק, שהכפיל (36) ובישל גם לגוזלן (91). סילבס סיים את העונה הסדירה במקום השמיני, טוויזר בדרך ללאומית

(גודל טקסט)
קריית שמונה וחיים סילבס סיימו הערב (ראשון) את העונה הסדירה עם 0:3 חלק בעכו שהבטיח להם את המקום השמיני לקראת פתיחתו של הפלייאוף התחתון. המארחת מנגד שקועה עמוק במקום האחרון במרחק של תשע נקודות מחוף מבטחים ועושה רושם שרק נס יציל אותה מירידה לליגה הלאומית. פתיחת המשחק, כמו כמעט כל משחקי המחזור ה-26 בליגת העל, החלה באיחור של רבע זאת בעקבות מחאת הקוונים.


עכו פתחה את המשחק בצורה טובה, אך דווקא קריית שמונה הייתה זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות. האסלביינק המצוין פרץ והכניס כדור עומק גדול לשון וייסמן, שלא התקשה והכניע את את רם שטראוס בדקה ה-32. ארבע דקות מאוחר יותר האסלביינק התכבד בשער משלו ולמעשה הכריע את המשחק. החלוץ דייק מהנקודה הלבנה לאחר ששון וייסמן הוכשל. שניות לפני הירידה להפסקה פעולה טיפשית של בן רייכרט עלתה לו בכרטיס אדום. הקשר ביצע שתי עבירות גסות תוך ארבע דקות וספג שני כרטיסים צהובים מוצדקים.


עכו עלתה לחצי השני כבויה וחסרת אמונה וקריית שמונה מבחינתה שמרה כוחות להמשך המאבקים בליגה ולחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים. הקבוצה הצפונית הצליחה בכל זאת להגיע למספר מצבים מול שערו של רם שטראוס, אבל באה על שכרה רק בתוספת הזמן עם שער של שובל גוזלן המחליף לאחר בישול נוסף של האסלביינק המצוין, ששוב היה המצטיין על כר הדשא. אוהדי הפועל עכו הזועמים מחו נגד הקבוצה לאורך כל דקות המשחק.

 


הצוות המקצועי של מכבי חיפה צופה ביריבות לתחתית (מאור אלקסלסי)

כרטיס אדום טיפשי. רייכרט (מאור אלקסלסי)

חגג על המגרש. שון וייסמן (מאור אלקסלסי)

הרכבים

הפועל עכו: רם שטראוס, מתן בלטקסה (עמיד מחאג'נה, 46), עבאדי פרחאת, מוחמד סיסוקו, גל שיש, לוטם זינו, אוהד רבינוביץ' (סיראז' נסאר, 77), בן רייכרט, גבי קניקובסקי (דילן דמראווי, 67), בלה אליקו, בן אז'ובל.



קריית שמונה: מהדי זועבי, סאן מנחם, איאד אבו עביד, קרלוס קוויאר (אמיר נסאר, 76), עידן נחמיאס, דידייה ברוסו, אפונסו טיירה, עידו דוידוב (סמואל בראון, 81), מוחמד שכר (שובל גוזלן, 65), שון וייסמן, נייג'ל האסלביינק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי