אלופת ישראל בקט-רגל תשתתף באליפות העולם בסין

אליפות העולם בקט-רגל
אליפות העולם בקט-רגל | אתר רשמי

ראש העין תארח במהלך יום העצמאות את שלבי גמר התחרות, בסיומה יזכו שבעת שחקני האלופה לאירוח "הכל כלול" בשנגחאי בספטמבר הקרוב

(גודל טקסט)

משחק הקט-רגל הבין-לאומי (F5WC) נוחת לראשונה בישראל, כאשר ראש העין היא שנבחרה לארח את טורניר המוקדמות שממנו תקבע אלופת ישראל. האליפות העולם הקרובה תיערך בספטמבר 2018 בשנגחאי, סין, וכמובן שאלופת ישראל תזכה להשתתף בה.

יום משחקי הגמר, שייקבע מי היא אלופת ישראל, אשר תייצג אותנו במונדיאל הקט-רגל, תהיה במהלך יום העצמאות, במסגרת הפנינג אותו מארגן מחזיק תיק התרבות במועצה, אלכס קפלנוביץ', שיכלול הפנינג של מתנפחים DJ, ואירוע טברנה. האלופה תזכה להשתתף באליפות העולם, כאשר הפרס כולל טיסת הלוך-חזור של שבעת השחקנים (5 שחקני שדה+2 מחליפים) ואירוח במלון מפואר "הכל כלול" במרכז העיר, לכל תקופת האליפות.

עומר רצון, יו"ר רשות הספורט בראש העין: "זהו אירוע מיוחד של העיר לכבוד חגיגות ה-70 למדינה, אירוע שמשלב תרבות וספורט, שיש לי הכבוד והעונג להוביל יחד עם ראש העיר, מר שלום בן משה. אני נרגש לקראת בעיטת הפתיחה של המפעל הזה שתיערך בקרוב בעיר, וקורא לכולם לבוא ולהשתתף כי זה המשחק של כולנו". 

הקט-רגל, או בשמו הלועזי 5a side, מתאים לכל ישוב בארץ שבו מגרשים קשיחים (פרקט/אספלט/בטון/כורכר מהודק) או מיני פיץ' (דשא סינטטי) וזאת בניגוד לכדורגל אולמות (Futsal), אותו מפעילה ההתאחדות לכדורגל, אשר דורש אולם במידות מיוחדות אשר די נדירות בארץ. לכן ניתן לומר שמדובר בטורניר החובבים הגדול מסוגו בעולם.

הקט-רגל מופעל בעולם בלעדית על ידי חברת F5wc, המחזיקה זכיינים במעל ל-40 מדינות, עם מעל ל-350 טורנירים המנוהלים ברחבי העולם ובכמות כוללת של כחצי מיליון שחקנים רשומים המשחקים את המשחק במדינות השונות. למרות שמדובר בטורניר חובבים, הכסף הגדול כבר נשפך לתוך הענף ולאחרונה אף הודיע פראן סוריאנו, מנכ"ל מנצ'סטר סיטי, על כניסתם לשוק האמריקאי והקנדי במסגרת F5WC, עקב הפוטנציאל העצום הקיים בענף הקט רגל.

בתוכנית השגרירים של הענף ניתן למצוא את השחקן הספרדי הבינ"ל בעבר מיצ'ל סאלגדו וכן את מייקל אואן שכיכב בין השאר בליברפול, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי