מקורבו של וארן לספורט1: הכפישו את שמו וקראו לו אנס

אנתוני וארן
אנתוני וארן | לירון מולדובן

בסביבתו של שחקן זועמים על העליהום שנעשה לו על ידי אנשי ציבור ושוקלים לנקוט בצעדים נגדם: "עברה על אנתוני תקופה מאוד קשה, גם להגיע לחקירה היה עבורו חוויה לא נעימה. חושבים לפעול נגד מי שהוציא את דיבתו"

(גודל טקסט)

פרשת אנתוני וארן והסרטון המיני שהופץ ברשת קיבלה היום (רביעי) טוויסט משמעותי כשהבחורה שנראתה בסרטון אמרה לחוקרי המשטרה שהכל נעשה בהסכמה ושהיא ידעה שהיא מצולמת.

בצד של השחקן זועמים על העליהום שנעשה לו בימים האחרונים ומחכים שההליך יסתיים שלאחריהם הם עשויים לנקוט בצעדים נגד אותם גורמים שיצאו נגד באופן פומבי.

"עברה על אנתוני תקופה מאוד קשה", סיפר לספורט1 אחד ממקורביו של השחקן. "הכפישו את שמו והאשימו אותו בהאשמות פליליות מאוד קשות למרות שפרקליטיו טענו שלא הייתה עבירה פלילית במעשיו. גם להגיע לחקירה היה עבורו חוויה לא נעימה. היו הרבה אנשים, בתוכם אנשי ציבור, שחרצו את דינו והאשימו אותו בהאשמות חמורות, קראו לו אנס ועוד כינויי גנאי".

"אנחנו לא פוסלים שבעתיד אנתוני ויועציו המשפטיים ינקטו בצעדים כלפי מי שהוציא את דיבתו בצורה כל כך נחרצת ופוגעת עוד בטרם החלה המשטרה את עבודתה לאנתוני נגרם נזק רב ואנחנו שוקלים את צעדנו בעתיד".

אנתוני וארן. ינקוט בצעדים (לירון מולדובן)
אנתוני וארן. ינקוט בצעדים (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי