כפי שפורסם לראשונה בספורט1: סאבו חתם בבית"ר ירושלים

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

הקשר הסלובקי בן ה-26 יזכה לשדרוג משמעותי בחוזהו וישחק לפחות בשנתיים הקרובות בקבוצה מהבירה, לאחר שאלי אוחנה ומשה דמאיו ששהו ביוון סיכמו את מרבית תנאי רכישתו מפאוק סלוניקי

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אריק סאבו חתם בבית"ר ירושלים על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת וימשיך בקבוצה מהבירה לפחות עד 2020.

באוגוסט 2016 הושאל סאבו מפאוק סלוניקי לבית"ר ירושלים ובעונת 2016/17 שותף ב-31 משחקי ליגה בהם כבש שלושה שערים. העונה שותף כבר ב-27 משחקים והבקיע שש פעמים. לאחר שהיה מועמד לשחרור בחודשים הראשונים העונה, הפך לאחד השחקנים הטובים והמשמעותיים בקישור הירושלמי, וכעת כאמור חוזהו ישודרג והוא ימשיך להיות אחד העוגנים בקישור גם בעונות הקרובות.

בראשון בבוקר המריא נציג הבעלים אלי אוחנה ליוון, בליווי משה דמאיו, ידידו האישי, שגם כיהן כמנכ"ל בית"ר בעונה שעברה בה הגיע סאבו לעיר הבירה, על מנת לסגור סופית את רכישתו של הסלובקי מפאוק היוונית, לה היה שייך כרטיסו. בבית"ר נעזרו בשירותיו של דמאיו במהלך המשא ומתן ולפי גורמים בקבוצה המו"מ עם היוונים על תנאי רכישת הקשר על סף סיכום, מה שהוביל לכך שסאבו עצמו כבר חתם על חוזהו החדש. גורמים המעורים בפרטי העסקה מספרים כי גם רכישתו מפאוק תהפוך לרשמית בקרוב מאוד.

אריק סאבו. ממשיך (דני מרון)
אריק סאבו. ממשיך (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי