מקורביו של שון גולדברג: בית"ר רוצה שימשיך בעונה הבאה

אופיר קריאף ושון גולדברג
אופיר קריאף ושון גולדברג | דני מרון

בסביבת השחקן טוענים שהשחקן לא יסכים לחתום על חוזה חדש במכבי ת"א אם לא יובטח לו שיישאר. חוזז צפוי להיות מושאל גם בעונה הבאה לבני יהודה, חזרתו של צ'יבוטה תלויה בעתידו של עטר. ועדת המשמעת של טיבי בשישי

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממתינים להכרזת הבעלים מיץ' גולדהאר על המאמן החדש שיגיע למועדון במקומו של ג'ורדי קרויף, ויהיה האיש שיקבע במהלך הקיץ את הסגל לעונה הבאה. הצהובים מתכוונים לבצע כבר לפני תום העונה שחרור או אי חידוש אופציות למספר שחקנים, כולל כאלה עם חוזים חתומים. נכון לעכשיו, לאף שחקן לא נאמר באופן רשמי על כוונות המועדון כלפיו, אבל מסתמן שלפחות שבעה שחקנים מהעונה הנוכחית לא יישארו בעונה הבאה.

לעומתם, 13 מושאלים ישובו לקבוצה באופן אוטומטי לקראת פתיחת האימונים. על שניים מהם – רוסלן ברסקי (הפועל חיפה) ואיגור פיליפנקה (מ.ס אשדוד) – צפויה מכבי ת"א לממש את האופציה עד חודש יוני.

במועדון יציעו חוזים חדשים לטווח ארוך גם לשון גולדברג ודן גלזר, בעוד שהשאר יגיעו לפתיחת האימונים וינסו להרשים את צוות האימון החדש. גולדברג מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך מקורביו טוענים כי בית"ר ירושלים רוצה שימשיך גם בעונה הבאה ואם לא יובטח לו שיישאר במכבי ת"א הוא לא יסכים לחתום על חוזה חדש. חזרתו של מאוויס צ'יבוטה, שהפך לשחקן ישראלי, תלויה בעתידו של אלירן עטר. במקביל נראה כי מתן חוזז יושאל עונה נוספת לבני יהודה. 

הפרשיה שמעסיקה את המועדון הצהוב בימים האחרונים היא היחסים בין איתן טיבי לג'ורדי קרויף. הבלם הושעה אתמול (רביעי) לאלתר ויעמוד ביום שישי לוועדת משמעת פנימית בעקבות האירועים במשחק מול הפועל חיפה. כזכור, פרסמנו שהשחקן סירב להתנצל בפני המאמן ורק הסכים להגיד באסיפת הקבוצה שלא ניסה לפגוע בחבריו. בכל מקרה מסתמן שלא ימשיך בעונה הבאה למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, כפי שפורסם בספורט1.

שון גולדברג. בית
שון גולדברג. בית"ר רוצה שישמשיך (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי