אלישע לוי הביע הסכמה עקרונית לאמן את מכבי פתח תקווה

אלישע לוי
אלישע לוי | ערן לוף

לספורט1 נודע שהמאמן הלאומי במו"מ על תנאיו, המועדון מקווה לסכם עמו עד סוף השבוע. במלאבס ישמחו לצרף את מהראן ראדי ולהשיב את גיא מלמד וגידי קאניוק, עומרי לוזון צפוי לצאת בהשאלה

(גודל טקסט)

האם מכבי פתח תקווה בדרך למינוי מאמן חדש? לספורט1 נודע הערב (שלישי) שבימים האחרונים, במהלך שיחות של ראשי הקבוצה עם נציגו של אלישע לוי, אבי נמני, הביע המאמן הסכמה עקרונית להצטרף, כך על פי גורמים בקבוצה.

בשלב זה הצדדים עדיין מנהלים מו"מ על תנאיו הכספיים של לוי במלאבס, אם וכאשר יחתום כמובן, כשכוונת המועדון היא להכריז על מינויו עד סוף השבוע. אלישע לוי צפוי לקבל לפחות בשלב הראשוני חוזה עם אופציה לעונה נוספת, כפי שנהגו במכבי פתח תקווה עם שרון מימר, כשהדבר יהיה תלוי בהישגי הקבוצה ובעיקר אם תגיע לפלייאוף העליון בעונה הבאה.

בנוסף למינוי מאמן, ראשי מכבי פתח תקווה עוסקים בימים אלו גם בבניית הסגל לעונה הבאה ונודע כי היו רוצים לחזק את הקבוצה בקשר הפועל באר שבע מהראן ראדי, אולם לאחר שיחות עם מקורביו של הקשר הם קיבלו את הרושם שהוא ימשיך בבירת הנגב עונה רביעית ברציפות.


אלישע לוי. הסכים עקרונית לאמן במכבי פתח תקווה (AFP)

שם נוסף שהוזכר לחיזוק הקבוצה הוא של גידי קאניוק, הקשר שבחצי העונה האחרונה הושאל למכבי תל אביב מפחטקור האוזבקית ולפני זמן קצר שוחרר רשמית מהצהובים. כפי שפרסמנו, במהלך הבוררות בין מכבי פתח תקווה לגידי קאניוק פנה לקשר האיש החזק במועדון, אבי לוזון והציע לו להצטרף בחוזה לשלוש שנים בתמורה לביטול הבוררות.

"גידי צריך להבין שנכון לרגע זה האופציות שעומדות בפניו הן פחטקור ומכבי פתח תקווה ולכולם ברור שעדיף לו לשחק אצלנו", אמר גורם במועדון. 


קאניוק. הצהיר השבוע שלא ירצה לחזור לפחטקור (דני מרון)

גם את גיא מלמד היו רוצים לראות במכבי פתח תקווה חוזר למועדון ובקבוצה אף סיפרו כי במסגרת העברתו להפועל באר שבע נוצר הסכם ג'נטלמני בין לוזון לברקת, כך שלמכבי פתח תקווה האופציה לשאול אותו אם לא תהיה קבוצה שתרצה לרכוש אותו או לשלם עבור צירופו.

בנושא אחר, בלם הקבוצה עומרי לוזון, בנו של עמוס, שבעונה הבאה יכול להירשם כ"חריג" בקבוצת הנוער, צפוי לצאת בעונה הקרובה לעונת השאלה, דבר שגם המועדון וגם השחקן מסכימים לגביו לאור ריבוי הבלמים בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי