שכטר: "יש מאות אלפי עיניים עליך בכל משחק, זו חתיכת אחריות"

איתי שכטר בן מנספורד
איתי שכטר בן מנספורד | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

החלוץ, שחתם הבוקר לשנתיים במכבי ת"א, בראיון ראשון במדים הצהובים כחולים: "המועדון הכי גדול, מסודר וטוב. שחקנים גדולים נהנים מלחץ, מקווה שאעמוד בציפיות". וגם: מדוע בחר להגיע ולמה זה בדיוק הזמן הנכון

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב הכריזה היום (חמישי) על שחקן הרכש הראשון שלה בעידן שאחרי ג'ורדי קרויף. חלוץ בית"ר ירושלים בעונה שעברה, איתי שכטר, חתם לשנתיים במועדון וירוויח 360 אלף דולר לעונה – כפול מהשכר אותו קיבל בבירה.


"אני שמח סוף כל סוף להצטרף למכבי תל אביב", אמר איתי שכטר לאתר הרשמי של הצהובים בראיון ראשון כשחקן סגנית האלופה. "זה מאוד מרגש להגיע למועדון הזה אחרי שנים בהן הייתי מאוד קרוב להצטרף. מכבי תל אביב זה המועדון הכי גדול, מסודר וטוב בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות".


שכטר המשיך: "אני מקווה לעלות על הדשא ולתת את כל מה שיש לי מהדקה הראשונה ועד האחרונה וכמובן להחזיר למועדון את התארים. שיחקתי בליגות הטובות בעולם וזה מאוד מרגש עבורי להגיע למכבי תל אביב אחרי ששיחקתי בכל המועדונים הגדולים בישראל. אני מגיע בתקופה טובה מבחינת הכושר בו אני נמצא וזה הזמן הנכון להצטרף למועדון הגדול הזה כי אני בשל ורעב".


הלחץ והציפיות: "יש למכבי תל אביב קהל אוהדים גדול שמצפה ממך לספק מספרים וזו חתיכת אחריות. המועדון הזה הוא ענק וצריך לתת את כל מה שיש לך בכל משחק. יש מאות אלפי עיניים עלייך בכל משחק ואני מקווה שאני אעמוד בלחץ הזה. שחקנים גדולים וטובים נהנים מלחץ ואני מאוד כבר לעלות לדשא ולהחזיר למועדון".


מדוע בחר במכבי תל אביב: "יש לי כאן חברים טובים והגעתי גם בגלל חדר ההלבשה הבריא והחבר'ה הצעירים והמוכשרים שיש כאן. אפשר לדבר הרבה, אבל מה שחשוב זה הדשא – שם אנחנו מקבלים שכר. הכי חשוב זה שמכבי תל אביב תנצח, גם אם אני אצטרך להוריד מעצמי והכדורים לא ייכנסו. הכי חשוב KH שננצח ואז נעשה את התיקונים. אני מקווה שתהיה עונה שמחה, טובה ועם הרבה מספרים. יאללה מכבי!"


 

יש דברים שעושים כילדים במהלך חגיגות אבל כשמתבגרים מסתכלים על זה אחרת. בפועל אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור ומילים שנזרקו לאויר לעולם לא יכולות לחזור. אבל מעשים חזקים לא פחות ממילים ואני אעשה הכל על המגרש על מנת לתת לכל מי שקשור למכבי תל אביב תחושה של גאווה שאני משתייך למועדון הזה

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי