נס זמיר ייבחן בהפועל חיפה, סאם אבשטיין בנתניה, שוער חדש לכפ"ס

איתמר ישראלי
איתמר ישראלי | הפועל כפר סבא, רשמי

קשר הפועל פ"ת ינסה להרשים את קלינגר, שממתין לארמלי. איתמר ישראלי חתם בשרון. וגם: חיפה הגיעה לסיכום על מכירת קוסטדינוב. מכבי ת"א בוחנת מועמדות של בלמים מסרביה ומיוון, קשר אמריקאי נבחן אצל דראפיץ'

(גודל טקסט)
רשמי
* מכבי חיפה הודיעה שהקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב יעזוב רשמית את הקבוצה לאחר שהירוקים הגיעו לסיכום עם הקבוצה הרוסית ארסנל טולה. לספורט1 נודע כי סכום המכירה הוא כ-200 אלף יורו. העסקה צפויה לקדם את הגעת ניקו אולסק לכרמל. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)



* סאם אבשטיין, קשר אחורי אמריקאי, החל להיבחן במכבי נתניה (תומר חבז)




גיאורגי קוסטדינוב מוצג בקבוצתו החדשה


* הבלם ירין פרץ מבית"ר טוברוק חתם בהפועל תל אביב לשנתיים עם אופציה.



* החלוץ דודו ביטון (30), שירד אשתקד ליגה עם הפועל עכו, הוזמן למספר אימוני התרשמות במ.ס אשדוד. גם הקשר יובל חליבה שהאריך היום את חוזהו בראשון לציון ינסה להרשים את המאמן החדש בלגויה מילבסקי שהצהיר: "מקווה שגדי קינדה יישאר איתנו". (אשר גולדברג)



* הפועל כפר סבא הודיעה על צירופו של השוער איתמר ישראלי ששיחק אשתקד בהפועל מרמורק. ישראלי (26) שוחרר מבני יהודה במדיה פתח את העונה החולפת.





שמועות
* הבלם הסרבי בן ה-28 מילוש קוסאנוביץ' ששייך לסטנדרד ליאז' מועמד למכבי תל אביב, שבמקביל ממתינה להתפתחויות בעניין וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ', כשהאחרון יחזור השבוע לישראל וידון עם הקבוצה על עתידו. הבלם שחר פיבן צפוי להישאר בסגל הרחב וחוזים חדשים יוצעו לדן גלזר ושון גולדברג. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)



* על פי דיווחים בקפריסין, ולאדן איביץ' התלהב מאוד מביצועיו של הבלם היווני פרקסיטליס וורוס (23) ששייך לאפואל ניקוסיה. וורוס, שהצטיין במשחק האימון נגד הצהובים, מועמד להגיע לישראל בהשאלה. 



קוסאנוביץ'. מאדום לצהוב? (Gettyimages)


* סטנדרד ליאז' הבלגית מנהלת מו"מ עם הפועל רעננה לרכישת הבלם הגינאי, מוחמד עלי קמארה. תג מחיר של הבלם יעמוד על שני מיליון יורו אותו דרשה מהקבוצות שעקבו אחריו והביעו בו עניין כמו קרסנודאר וסמארה הרוסיות. יחד עם זאת, נראה כי העסקה תיסגר על סכום נמוך יותר של 1.3 מיליון יורו. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)


* קשר הפועל פתח תקווה נס זמיר (27) יגיע להיבחן בהפועל חיפה. נוסף, בקבוצה מקווים לסיים את הסאגה סביב שאילתו של סוהיל ארמלי ממכבי תל אביב. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי