א.א.ק אתונה תחדש את המגעים עם באר שבע לגבי ג'ון אוגו

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | אודי ציטיאט

הקבוצה היוונית, שהעפילה אמש לליגת האלופות אחרי תיקו ביתי מול אלופת הונגריה וידאוטון, התעניינה בקשר הניגרי כבר בתחילת החודש וכעת גוברים הסיכויים כי תגיש הצעה. גם נארסיג עשוי לחזק את הקישור הרופף

(גודל טקסט)

א.א.ק אתונה עדיין מנסה לרכוש את קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו, שהביע את רצונו לעזוב אחרי שטוני וואקמה נמכר לטרבזונספור והקבוצה לא העפילה לגביעי אירופה. היוונים עלו לליגת האלופות אתמול (שלישי) אחרי שגברו על וידאוטון 1:2 בהונגריה ו-1:1 בבית ומחפשת לשדרג את הסגל שלה לקראת שלב הבתים והמלחמה בליגה היוונית.

שמו של אוגו, שחוזהו באלופת ישראל יסתיים ב-2019, כבר הוזכר במהלך החודש, אבל בקבוצה אמרו לקשר נבחרת ניגריה שהם יחזרו אליו רק אם יעלו לליגת האלופות וכעת הם עשויים להגיש לבאר שבע הצעה רשמית עבור השחקן.

אוגו הוא לא השם היחיד שהועלה כמועמד, וברשימה של א.א.ק אתונה ישנם כמה שחקנים כמו לוסיאנו נארסיג ההולנדי המשחק בכנף ימין בסוונזי שרוצה למכור אותו ומחירו עשוי להגיע ל-7 מיליון יורו. הקבוצה צפויה לקבל מעל 16 מיליון יורו רק על העפלתה לשלב הבתים עוד מבלי להתחשב בתוצאות המשחקים.

א.א.ק נפרדה לאחרונה מהקשר השבדי יקוב יוהאנסון, שסיים חוזה ועבר לראן הצרפתית, כך שהיא צריכה חיזוק במרכז המגרש. בינתיים הגיע אליה בהשאלה האלף הברזילאי מבראגה ב'.

אוגו. יעזוב את האלופה הישראלית? (אודי ציטיאט)
אוגו. יעזוב את האלופה הישראלית? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי