פסר ייעדר כשבועיים. אפשרות: בניון יעבור לבית"ר בחודש ינואר

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

בצילום שעבר הקפטן התברר שהוא סובל מקרע בשריר. הקשר הוותיק סיים את הסאגה עם פוסט באינסטרם, אך לא מן הנמנע שיעבור לבירה בחלון הבא. שעות לסגירת החלון: במכבי פ"ת לא מאמינים שיגיע חיזוק

(גודל טקסט)

 סוגיית יוסי בניון הסתיימה אמש (ראשון) סופית כשהקשר הודיע בחשבון האינסטגרם שלו על הישארותו במכבי פתח תקווה. לאורך הדרך הבהיר יושב הראש אבי לוזון שהקשר ימשיך במועדון הוא אכן יהיה שחקן הקבוצה לפחות עד חודש ינואר.

למרות זאת, לא מן הנמנע שאם הקבוצה תצליח להביא שחקן חיזוק בחלון ההעברות הבא, הקשר הוותיק יעזוב לבית"ר ירושלים עוד באמצע העונה. בסופו של דבר כבר בפגישה בין לוזון, בניון וסוכנו של השחקן אבי נמני, הבהיר האיש החזק במכבי פתח תקווה בצורה תקיפה שהקשר יישאר ומתח ביקורת על התנהלותה של בית"ר ירושלים בפרשה.

למרות העובדה שהמאמן אלישע לוי הצהיר לאחר המשחק בשבת שבמועדון ינסו להתחזק בשחקן אחד נוסף עד סוף החלון שייסגר היום, בקבוצה סיפרו אתמול שכרגע אין אף שחקן שמועמד לסגור במועדון וגם בנוגע לקובי מויאל, בקבוצה לא לחוצים בשל העובדה שהקשר שחקן חופשי ואין מחובתם לצרפו עד למועד הנעילה. "כרגע אנחנו מאמינים בסגל שקיים ואם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, נראה שהסגל סגור", אמרו במועדון.

הבשורה הרעה מגיעה מכיוונו של הקפטן נאור פסר, שעבר אמש בדיקת אולטרסאונד בה נקבע שהוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ויצטרך לנוח בין 10-14 ימים. המשמעות: המגן ייעדר מהמשחק מול מכבי חיפה, וככל הנראה גם מהמשחק מול הפועל חיפה. גל שיש עדיין סובל מכאבים ובקבוצה ינסו להכשירו, לאור המחסור במגנים בסגל וביום חמישי יתברר מצבו. למרות זאת, נכון לרגע זה במועדון סיפרו כי אין מועמד פוטנציאלי לחזק את חוליית הגנה. שמו של דור אלו עלה, אך המגן הימני לא מעוניין לעזוב בהשאלה, כשגם בית"ר ירושלים הציעה עסקה של השאלה+רכישה, אך מסתמן כי המגן יישאר בהפועל ב"ש.

בקבוצה ייצאו עכשיו לרצף של שלושה משחקים לא קלים לפני הפגרה כאשר הם יפגשו בשבת את מכבי חיפה ולאחר מכן את הפועל חיפה ואז את הפועל ב"ש. "דווקא שהיה לנו משחק גדול מול בית"ר ירושלים, הופענו. שלושת המשחקים האלה יקבעו לאן העונה שלנו הולכת: אם לעונה שנוכל להיאבק על הפלייאוף העליון, או לעוד עונה מבוזבזת כמו בעונה שעברה", הסבירו בקבוצה.


יחמיץ את המפגשים מול שתי החיפאיות. פסר (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי